تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۵۲۲۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ دسته اول فوتبال
تقابل همسایه‌های قعرنشین؛نفت آبادان ـ شهرداری بندرعباس
در لیگ دسته اول فوتبال نفت آبادان و شهرداری بندرعباس که همسایه‌های قعرنشین جدول هستند به مصاف هم می‌روند.

بازی‌های معوقه رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در روزهایی که بازی‌های این رقابت‌ها در تعطیلی به سر می‌برد در حال پیگیری است.

در یکی از بازی‌های معوقه‌ای که از هفته هفتم رقابت‌ها برگزار می‌شود تیم نفت آبادان در بندر عباس میهمان شهرداری این شهر خواهد بود.

نفتی‌ها که به واسطه حضور درخشان در جام حذفی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها و البته حذف دو تیم لیگ برتری چند بازی عقب افتاده را در لیگ دارد در نخستین بازی معوقه خود در مشهد مقابل پدیده این شهر شکست خورد.

نفتی‌ها حالا باید دومین بازی عقب افتاده خود را که از هفته هفتم خواهد بود را در برابر شهرداری بندرعباس برگزار کنند.

طلایی‌پوشان آبادانی که در این فصل به هیچ وجه نتوانسته‌اند رضایت هواداران خود را در رقابت‌های لیگ دسته اول جلب کنند در حال حاضر از 9 بازی خود با 10 امتیاز در جایگاه دوازهم و ماقبل آخر قرار دارند.

البته هرچند نفتی‌ها سه بازی عقب افتاده دارند و باتوجه به فاصله کم امتیازات در صورت کسب پیروزی در این سه دیدار خود را تا رده‌های حتی دوم و سوم نیز بالا می‌کشند اما کاری بسیار سخت را در این خصوص خواهند داشت.

شهرداری بندرعباس نیز وضعیت بهتری از نفتی‌ها ندارد و این تیم نیز که همچون نفت 9 بازی را انجام داده است 11 امتیازی است و در رده دهم جدول قرار دارد.

باتوجه به جایگاه دو تیم در جدول هر دو به کسب امتیازات این دیدار می‌اندیشند و هر یک از آنها در صورت کسب برد در این دیدار خود را از قعر جدول تا رده‌های میانی بالا خواهند آورند.

دیدار تیم‌های نفت آبادان و شهرداری بندرعباس از ساعت 14 امروز در ورزشگاه خلیج فارس بندر عباس آغاز می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار