تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۲۲۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادریس پور:
گازکشی‌درروستاهای‌خرمشهرنیمه‌کاره‌رهاشد
دهیار روستای منیخ خرمشهر گفت: پیمانکار به دلیل ندادن اعتبار از سوی اداره گاز طرح گازکشی به روستای منیخ را متوقف کرده است.

سید رضا ادریس پور اظهار کرد: گاز کشی در روستای منیخ بسیار خوب در حال انجام بود که متاسفانه از سوی پیمانکار این پروژه متوقف شد.

وی افزود: تا الان تقریبا 20 علمک از سوی این پیمانکار در روستا نصب شده ولی به دلیل حمایت نشدن مالی از سوی اداره گاز خرمشهر کار نیمه تمام رها شد.

دهیار روستای منیخ خرمشهر تصریح کرد: به دنبال پیگیری های انجام شده و طرح مشکل در جلسه ای با حضور اسماعیل پور مدیر اداره گاز شهرستان خرمشهر وی در خصوص پیگیری و بررسی برای رفع این مشکل قولهایی را دادند.

ادریس پور در پایان گفت: با فرارسیدن فصل سرما نیاز شدید به انرژی برای رفاه مردم احساس می شود و مسئولین می بایست همت بیشتری برای خدمت به مردم از خود نشان دهند.

 منیخ روستایی است از توابع شهرستان خرمشهر این روستا دردهستان حومه شرقی قرار داشته و بر اساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال 1390صورت گرفته، جمعیت آن 1607نفر (383خانوار) بوده‌است. طبیعت بکر و زیبای این منطقه تفریحگاهی برای مردم خرمشهر و آبادان به شمار می رود، بعد از جنگ تحمیلی و بازگشت مردم به خرمشهر این روستا نیز مانند دیگر روستاهای نواحی خرمشهر از سوی مسئولین مورد کم لطفی و فراموشی قرار گرفته و مردم این مناطق از امکانات اولیه نیز محروم بوده اند.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: گازکشی ، روستا ، خرمشهر
:
:
:
آخرین اخبار