تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۵۲۲۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کتابخانه‌های عمومی اهواز خبر داد
ساخت کتابخانه عمومی در اهواز
رئیس کتابخانه‌های عمومی اهواز از ساخت کتابخانه عمومی در بخش‌های اسماعیلیه و غیزانیه این شهرستان خبر داد.

 حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج در پنجمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی اهواز که بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این کلانشهر برگزار شد، اظهار کرد: کتابخانه عمومی در بخش‌های اسماعیلیه و غیزانیه ساخته خواهد شد.

وی افزود: زمین ساخت کتابخانه‌ها از سوی اهالی و مسئولان این بخش‌ها در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان قرار گرفته است.

عضو انجمن کتابخانه‌های عمومی اهواز تصریح کرد: اگر در بخش مرکزی و شهر الهایی نیز زمین در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان قرار گیرد کتابخانه عمومی ساخته خواهد شد.

وی گفت: برای تامین برخی از هزینه‌های جاری کتابخانه‌ها مجبوریم حق عضویت را افزایش دهیم که این موضوع در مناطق مختلف متفاوت خواهد بود و حق عضویت‌ها یکسان نمی‌شوند.

کلاه کج از شهرداری اهواز خواست تا به منظور بهره‌وری بیشتر اعضای کتابخانه‌ها از وقت خود، پارک‌هایی را که در کنار کتابخانه‌ها وجود دارد به وسائل و ست‌های ورزشی مجهز کند.

وی گفت: برخی کتابخانه‌ها که در کنار پارک‌ها قرار نگرفته‌اند نیز فضایی را در اختیار شهرداری قرار می‌دهند تا وسائل ورزشی را در آنجا نصب کند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی اهواز به موضوع مطالعه مفید پرداخت و گفت: برخی ادارات مانند نیروی انتظامی و دامپزشکی خوب عمل کردند و در سامانه کتابخوانان حرفه‌ای عضو شدند.

وی در ادامه به بحث افزایش حق عضویت در کتابخانه‌های عمومی اهواز اشاره کرد و ادامه داد: باید تلاش کنیم هر چه کمتر از اعضا حق عضویت بگیریم که شهرداری نیز باید ما را یاری کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار