تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۵۲۲۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
می‌داودی:به دنبال کسب جایگاه تک رقمی در پایان فصل هستیم
مهاجم تیم استقلال خوزستان گفت: در حال حاضر در جایگاه دهم جدول قرار داریم اما به دنبال آن هستیم که در پایان فصل جایگاه تک رقمی برای خود دست و پا کنیم.

میلاد می‌داودی اظهار کرد: در ابتدای لیگ همه می‌گفتند که ما یک تیم پیر هستیم و نمی‌توانیم موفق باشیم اما عملکرد ما متفاوت با گفته‌ها نشان داد.

وی بیان کرد: در نیم فصل رقابت‌ها تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و سعی داریم که در ادامه روند مسابقات نتایج بهتری کسب کنیم.

مهاجم تیم استقلال خوزستان در خصوص بازی این هفته تیمش مقابل سایپا البرز گفت: با توجه به‌شناختی که از سایپا دارم بازی مقابل این تیم را یکی از سخت‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های نیم فصل خود می‌دانم.

وی ادامه داد: در هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و سعی کردیم بر روی نقاط ضعف و قوت حریف برنامه ریزی کنیم.

می‌داودی در خصوص بازی هفته قبل تیمش مقابل مس کرمان گفت: اگر در زدن ضربات آخر قدری دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم پیروز میدان باشیم اما متاسفانه این امر محقق نشد.

وی افزود: نباید امتیازات خانگی به راحتی از دست دهیم چرا که ممکن است در اواخر لیگ کارمان دشوار‌تر شده و نتوانیم به جایگاه دلخواه خود دسترسی پیدا کنیم.

 دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و سایپا البرز از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ بر‌تر 21 آذرماه به میزبانی سایپا برگزار می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار