تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۵۲۳۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نصیرشلال عنوان کرد:
قدم های خوبی برای بازگشت وزنه برداران المپیکی برداشته شده است
 نایب قهرمان دسته 105 کیلوگرم المپیک 2012 لندن گفت: انتخاب حسین توکلی به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان وزنه برداری نشانه و قدم خوبی برای بازگشت وزنه برداران المپیکی است.

نواب نصیر شلال با اشاره به قول حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه برداری برای موافقت با استعفای کورش باقری سرمربی مستعفی تیم ملی وزنه برداری و احتمال جانشینی حسین توکلی اظهار کرد: قدم های خوبی برای بازگشت ما به تیم ملی وزنه برداری انجام شده است.
 
وی افزود: وضعیت مصدومیتم بهتر شده و تمرینات خوبی طی این مدت برای بازگشت دوباره و کسب آمادگی داشته ام اما وزنه هایم را افزایش نمی دهم به دلیل اینکه احتمال تشدید مصدومیت کهنه زانویم وجود دارد. همچنین به زمان برگزاری مسابقات لیگ وزنه برداری نزدیک می شوم.
 
نائب قهرمان دسته 105 کیلوگرم المپیک 2012 لندن درباره ادعای برخی رقبای وی مبنی بر آماده نبودنش تصریح کرد: نصیر شلال کارنامه روشنی دارد. معتقدم که یک سال که هیچ حتی اگر 10 سال هم نباشم وزنه های من با آنها قابل مقایسه نیست. آنهایی که این حرف ها را زده اند از پیش باخته اند.
 
نصیر شلال اضافه کرد: مقایسه وزنه هایی که قبلا می زدم و وزنه هایی که در تمرین می زنم اختلاف سطح من و رقبایم را نشان می دهد. علاوه بر این وزنه برداری ورزشی رکوردی است و ارقام روی کاغذ بیانگر میزان آمادگی وزن بردار هستند.  
 
وی با اشاره به حضور خود در مسابقات لیگ وزنه برداری کشور عنوان کرد: چون این مسابقات حالت برد و باخت دارد و در سرنوشت قهرمانی تیم ها موثر است به همین دلیل با توجه به شرایط وزنه هایم را انتخاب می کنم و وزنه می زنم.
 
نصیر شلال ادامه داد: بدنم را برای روز مسابقه نگه می دارم به همین خاطر وزنه هایی را انتخاب می کنم که فشار چندانی به من وارد نکند و موجب بدتر شدن مصدومیتم نشود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار