تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۵۲۳۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ برتر بسکتبال:هفتمین برد پتروشیمی
در لیگ برتر بسکتبال تیم پتروشیمی بندر امام با کسب هفتمین برد خود به یک قدمی صدر جدول رسید.

 هفته هشتم رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر با برگزاری دیدارهایی پیگیری شد.

در یکی از این رقابت‌ها و در حساس‌ترین بازی هفته هشتم تیم‌های پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد در تهران در برابر یکدیگر قرار گرفتند.

در این مسابقه که به میزبانی دانشگاه آزاد در سالن ورزشی آزادی برگزار شد، دو تیم در شرایطی قرار داشتند که در همسایگی یکدیگر در صدر جدول شانه به شانه هم حرکت می‌کردند.

تیم دانشگاه آزاد پیش از این بازی در جایگاه دوم جدول قرار داشت و پتروشیمی نیز با یک بازی کمتر رده سوم را به خود اختصاص داده بود.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که دانشگاه آزاد برای حفظ جایگاه دومی و البته رسیدن به مهرام در صدر جدول به کسب برد در این دیدار نیازی مبرم داشت.

در سوی دیگر نیز پتروشیمی بندر امام که در این فصل همه بازی های خود را برد پشت سر گذاشته بود در این دیدار نیز در پی تداوم روند پیروزی‌های متوالی خود و رسیدن  به جایگاه دوم جدول بود.

این شرایط جدال دو تیم بالانشین جدول را بسیار حساس‌تر کرده بود و بر این اساس بازی دو تیم تا کوارتر سوم کاملاً پایاپای دنبال می‌شد.

در نهایت این تیم پتروشیمی بود که با استفاده از بازیکنان باتجربه خود موفق شد با نتیجه 79  بر 61 حریف خود را مغلوب و با 14 امتیاز جای دانشگاه آزاد را در رده دوم جدول بگیرد و به یک قدمی مهرام صدرنشین برسد.

تیم پتروشیمی در ادامه این رقابت‌ها و در هفته نهم میهمان شهرداری گرگان است و دانشگاه آزاد به مصاف ماهان اصفهان می‌رود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار