تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۲۳۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نظر ويسي درباره‌ی هم‌گروهی تيم‌ملي با آرژانتین، نیجریه و بوسنی
عبدالله ويسي مي‌گويد تيم ملي در جام جهاني مي‌تواند از گروه خود عبور كند.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص هم گروهي تيم‌ملي در جام‌جهاني با تيم‌هاي آرژانتين، نيجريه و بوسني اظهار كرد: ما در گروه بدي قرار نگرفته‌ايم و به نظرم گروه‌مان نه سخت و نه آسان است. به هر حال در گروهي قرار گرفته‌ايم كه مي‌توان از آن عبور كرد.

وي رقيب اصلي تيم‌ملي را نيجريه دانست و گفت: ما كاري به آرژانتين نداريم و اگر آن را به عنوان تيم اول صعودكننده از گروه‌مان قرار دهيم، بايد به نيجريه فكر كنيم و بتوانيم از آن امتياز بگيريم تا به عنوان تيم دوم به مرحله بعدي صعود كنيم.

ويسي افزود: به هر حال بايد برنامه‌ريزي خوب و چند بازي تداركاتي خوب انجام دهيم و با توجه به توانايي اي كه من از بازيكنان تيم ملي سراغ دارم، فكر مي كنم بتوانيم از گروه‌مان عبور كنيم. من ايمان دارم كه اگر بازيكنان تيم ملي كمي خودشان باشند و ما هم به آن ها روحيه دهيم تا انگيزه‌شان افزايش يابد، صد درصد مي‌توانيم صعود كنيم.

وي در ادامه در پاسخ به اين پرسش كه به نظرتان پيش بيني شكست بوسني از سوي برخي اهالي فوتبال، ساده گرفتن اين تيم نيست؟ گفت: خير اين ساده گرفتن نيست، آرژانتين پيش خود فكر كرده است كه مي‌تواند 9 امتياز بگيرد، پس ما هم مي توانيم برنامه‌ريزي كنيم كه بوسني را ببريم و اين ساده گرفتن نيست.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان افزود: بردن آرژانتين سخت است، البته نمي‌گويم كه نمي‌شود اما روي اين تيم برنامه‌ريزي نمي‌كنيم ولي از بوسني و نيجريه مي‌توانيم امتياز بگيريم، پس بايد براي آن ها برنامه‌ريزي كنيم.

 وي در ادامه درباره اقداماتي كه بايد براي آمادگي تيم ملي تا پيش از آغاز جام جهاني انجام شود، گفت: به هر حال بايد ليگ‌مان پويا باشد و تعطيلي نداشته باشيم. بازيكنان ملي پوش باشگاه ها هم بايد انگيزه داشته باشند و به نظرم اگر ليگ سر حالي داشته باشيم، تيم ملي هم مي‌تواند سر حال وارد جام جهاني شود.

 وي اظهار كرد: ما بايد مانند تمام تيم‌هاي دنيا بازي تداركاتي انجام دهيم و با تيم‌هايي از اروپاي شرقي، آفريقا و آمريكاي جنوبي بازي تداركاتي برگزار كنيم.

 ويسي در ادامه در خصوص آمادگي تيمش پيش از مصاف با سايپا در هفته هجدهم ليگ برتر كشور گفت: در نيم‌فصل دوم مانند نيم‌فصل نخست، شروع خوبي داشتيم و يك برد خيلي خوب خارج از خانه هم به دست آورديم، در حالي كه در نيم‌فصل اول اصلا برد خارج از خانه اي نداشتيم. البته باخت‌هاي‌مان هم كم بود. به هر حال از اين پيروزي خوشحال شديم.

 وي ادامه داد: در ديدار گذشته مقابل مس هم به نظرم زياد خوب نبوديم و اصلا بازي بايد مساوي مي‌شد ولي در ديدار سوم برابر سايپا براي گرفتن امتياز مي‌رويم تا روند خوبي را كه در نيم‌فصل دوم داشته‌ايم، ادامه دهيم.

 سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان بيان كرد: بازيكنانم براي اين بازي آماده و سر حال هستند ولي متاسفانه سهراب بختياري‌زاده و عادل كلاه‌كج را به دليل مصدوميت و محمود تيغ‌نورد را به خاطر محروميت در اين بازي در اختيار نداريم كه اگر حضور داشتند، خوب بود.

 وي درباره تيم سايپا گفت: اين تيم در نيم‌فصل اول شروع خوبي نداشت ولي در ادامه خوب نشان دادند. فيرات مربي‌اي است كه كار خود را خوب بلد است و بازيكنان خوبي را هم دارد كه براي ما قابل احترام هستند و هر چند كه اين تيم در خانه خود بازي مي‌كند ولي ما بايد از آن ها امتياز بگيريم تا روندمان را ادامه دهيم و به خاطر همين، تمام تلاش ما گرفتن امتياز از تيم باشخصيت و باكلاس سايپا است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار