تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۵۲۳۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار آبادان:
ساماندهی منطقه سلیج آبادان در دستور کار
شهردار آبادان گفت: به زودی آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی سلیج غربی، یک پل عابر پیاده بین دو سلیج غربی و شرقی، یک پارک محله‌ای و یک زمین چمن مصنوعی و یک کتابخانه سیار ایجاد می‌شود.

محمودرضا شیرازی امروز اظهار کرد: شهرداری تمام تلاش خود در ارائه امکانات و خدمات بهتر به شهروندان مناطق مختلف شهری را در دستور کار قرار داده‌ است.

وی با اشاره به بازدید اخیر از کوی سلیج تصریح کرد: این محله در تمام حوزه‌های شهرداری اعم از عمرانی، خدمات، ترافیک، اجتماعی و فرهنگی در دستور کار قرار گرفت و راهکارهای لازم به‌منظور رفع مشکل آنان به مدیر منطقه دو ارائه شد.

شهردار آبادان تصریح کرد: همه مدیران شهرداری باید بدون منت و شبانه روزی در خدمت شهروندان باشند و رسیدگی به درخواست‌های مردمی از اولویت‌های اساسی مجموعه شهرداری است چرا که ما خدمتگذار مردم هستیم.

وی مساجد را مهمترین پایگاه مردمی و نهاد اجتماعی برشمرد و دیدار و گفت‌وگو با شهروندان در مساجد را زمینه‌ساز حل و فصل بخش مهمی از مشکلات ‏محلات و ‏نیازهای شهروندان دانست و بر همکاری و تعامل دوجانبه میان مساجد منطقه و شهرداری تاکید کرد.

شهردار آبادان خاطرنشان کرد: به زودی آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی سلیج غربی، یک پل عابر پیاده بین دو سلیج غربی و شرقی، یک پارک محله‌ای و یک زمین چمن مصنوعی و یک کتابخانه سیار ایجاد می‌شود که موجب خوشحالی و رضایت مردم سلیج غربی خواهد شد انجام می‌گیرد.   

 شامگاه سه شنبه شهردار آبادان با حضور در مسجد حضرت امام موسی کاظم (ع) باب الحوائج کوی سلیج غربی با مردم دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه جمعی از معاونان و مسئولان شهرداری به منظور دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی مشکلات و معضلات شهروندان از نزدیک و رسیدگی به درخواست‌های آنان در مسجد حضرت امام موسی کاظم (ع) سلیج حضور یافتند.

در این ملاقات که پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد، شهروندان این محله درخواست‌های خود در زمینه‌های بهسازی معابر، آسفالت، فضای سبز و... را خواستار شدند.

در راستای آشنایی بیشتر با مشکلات محله‌های مختلف شهر و شنیدن معضلات شهری از زبان شهروندان، شهردار آبادان و اعضای شورای اسلامی دوره چهارم براساس جدول زمان‌بندی، دیدار مردمی در مساجد سطح شهر را آغاز کرده و تاکنون در مساجد شهرک دریا، محله سده و سلیج حضور یافته‌اند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار