تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۵۲۴۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان:
نفت آبادان شرایط تیم مدعی صعود را ندارد
کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان گفت: با توجه به مشکلات مالی این تیم شرایط تیم مدعی صعود را ندارد.

عباس مرداسی امروز اظهار کرد: تیم نفت آبادان با وجود نتایج قابل قبولی که تا بدین جا گرفته است شرایط بسیار بدی دارد.

وی افزود: بازیکنان و کادر فنی این تیم ماه‌هاست که هیچ دریافتی را از باشگاه نگرفته و این بر روند تیم تاثیر گذاشته است.

کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان ادامه داد: نفت آبادان با این شرایط مالی و مشکلات موجود به هیچ وجه شرایط یک تیم مدعی صعود به لیگ برتر ندارد.

مرداسی تصریح‌کرد: بازیکنان تیم بیش از چهار ماه است که به جای دریافت مطالبات خود وعده امروز و فردا می‌شنود و هیچ یک از این وعده‌ها عملی نشده است.

وی اضافه‌کرد: گودرزی مدیرعامل باشگاه تلاش بسیاری را برای تزریق پول به این تیم انجام داده است اما متاسفانه ظاهراً برخی‌ها از بالا چوب لای چرخ تیم گذاشته و نمی‌خواهند نفت نتیجه بگیرد.

کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان کرد: من به عنوان کاپیتان تیم نمی‌توانم نسبت به این مسائل بی‌تفاوت باشم و بازیکنان مشکلات خود را با من در میان می‌گذارند.

مرداسی افزود: چه تفاوتی بین نفت تهران و نفت آبادان است که نفت تهران هیچ دغدغه مالی ندارد و نفت آبادان به این وضعیت دچار شده است؟

وی گفت: به هر حال هر یک از این بازیکنان خانواده دارند و مشکلات خاص خود را دارند و نمی‌توانند ماه‌ها بدون اینکه دریافتی داشته باشند کار کنند.

کاپیتان  تیم فوتبال نفت آبادان ادامه داد: ما در مقابل مردم و دوستداران نفت آبادان مسئول هستیم و باید پاسخگوی آنها باشیم اما با این شرایط ادامه کار بسیار سخت است.

مرداسی تصریح‌کرد: از مسئولان وزارت نفت می‌خواهیم تا نسبت به نفت آبادان با آن همه قدمت و این خیل عظیم تماشاگرانی که نفت تنها تفریح و دلخوشی شهرشان محسوب می‌شود نگاه ویژه‌ای داشته باشند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: نفت آبادان ، تیم ، فوتبال
:
:
:
آخرین اخبار