تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۵۲۴۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان گفت :
بررسی‌وشناسایی‌قابلیت‌های‌استان‌ تا پايان‌سال
استاندار خوزستان گفت: تا پایان امسال باید به بررسی و شناسایی قابلیت‌های استان بپردازیم.

 عبدالحسن مقتدایی در کارگروه اشتغال که امروز (20 آذرماه) در محل استانداری برگزار شد، عنوان‌کرد: با توجه به اشتغال زیادی که اغذیه‌فروشان خیابان لشکرآباد برای خود و چندین نفر دیگر ایجاد کرده‌اند، در راستای توسعه بهداشت و اشتغال موجود در این مکان مقرر شد با همکاری شهرداری اهوز خیابان لشکرآباد مانند خیابان امام(ره) ساماندهی و سرپوشیده شود.

وی افزود: همچنین مشکلات واحدهای تولیدی دولتی و خصوصی مورد بررسی قرار گیرد تا منابع و تسهیلات معوق بانک‌ها بازپرداخت شود.

استاندار خوزستان بیان‌کرد: متاسفانه ما از خیلی بخش‌های دارای ظرفیت و قابلیت بالا در خوزستان غافل شده‌ایم. از این پس تمام مشاغل مجامع امور صیفی استان مورد بررسی و حمایت قرار می‌گیرد.

مقتدایی اظهارکرد: جلسات استانداری هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود و موضوع اصلی این جلسات، بررسی بخش‌های تخصصی و برنامه‌ریزی کلان است. طرح‌های اشتغال فصلی نیز در جلسات اشتغال مطرح خواهد شد.

وی تصریح‌کرد: فقط با غبار رویی از ظرفيت‌هاي استان، قابلیت‌ها نمایان مي‌شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استاندار خوزستان با اشاره به عملکرد کشت و صنعت‌های نیشکر تصريح‌کرد: بانک کشاورزی تاکنون يك‌هزار میلیارد تومان به این کشت و صنعت‌ها تسهیلات پرداخت کرده اما متاسفانه تعدادی از واحدهای این کشت و صنعت هنوز بازدهی مطلوبي برای استان نداشته‌اند. در این میان می‌توان با تغییر کاربری در اراضی زیرکشت، محصولات دیگر را جایگزین کرد.

مقتدایی با تاکید بر لزوم حضور مدیران استان در کلیه جلسات، خاطرنشان کرد: هیچ‌ مدیری نباید به جای خود نماینده به جلسات بفرستد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار