تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۵۲۴۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقلب در قرعه‎کشی لیگ قهرمانان آسیا؟
تحلیلگران شبکه الکاس قطر قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را زیر سوال بردند.

بعد از آنکه یک کاربر توئیتری اعتبار قرعه کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا را زیر سوال برد، اکنون قطری‌ها به شدت این موضوع را در کانون توجه خود قرار دادند. شبکه الکاس در ویژه برنامه المجلس، به تحلیل ادعاهای این کاربر توئیتری پرداخت که در این برنامه خالد جاسم از نمایندگان مجلس قطر گفت: هر سال این قرعه کشی توسط چند نفر که از ستارگان فوتبال آسیا بودند انجام می‌شد اما این بار قرعه کشی به یک شخص خاص سپرده شده بود.

کارشناس دیگر این برنامه از اینکه شیخ سلمان رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا به این قرعه کشی شک نکرده صحبت کرد و گفت: کاملا واضح است که برخی تیم‌ها از این قرعه‌کشی سود بردند در حالی که برخی تیم ها چون العین و الجزیره امارات شرایط خوبی ندارند.

این اظهارات کارشناس قطری نشان داد که آنها صحت قرعه کشی در 2 گروه A و C که استقلال و تراکتورسازی در آن قرار دارند را هدف گرفته اند.

مبارک مصطفی تحلیلگر برنامه المجلس هم ادعا کرد که کاربر توئیتری که جزییات دست بردن در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا را مطرح کرده با یکی از مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط بوده و اطلاعات لازم را از او گرفته است.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار