تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۵۲۴۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:مصمم به ادامه کار مسکن‌مهر
استاندار خوزستان گفت: اولویت دولت کنونی رسیدگی به مسائل خارجه و اقتصاد داخلی است اما با این وجود مصمم هستیم که کار مسکن مهر استان همچنان پیش برود و با سرعت بیشتری به اتمام برسد.

حسن مقتدایی عصر امروز در جلسه شورای مسکن استان خوزستان، اظهار کرد: انگیزه‌ام برای ادامه کار ساخت و ساز در غالب مسکن مهر تمرکز بر روی بخش خصوصی است و معتقدم که باید بخش خصوصی را وارد کار کرد.

وی با بیان اینکه پروژه مسکن مهر برعهده دولت نیست افزود: هزینه آب و فاضلاب طرح مسکن مهر استان به تنهایی 160 میلیارد تومان است لذا بودجه استان به تنهایی جوابگوی این کار نیست.

استاندار خوزستان خطاب به فرمانداران افزود: باید انگیزه لازم را در بین متقاضیان ایجاد کنید تا هرچه سریعتر نسبت به واحدهای باقیمانده اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در طرح مسکن مهر سرمایه‌های مردمی و ملی هزینه شده است دولت توجه خاصی به این طرح داشته و تمام تلاش خود را برای اتمام آن انجام می‌دهد.

مقتدایی گفت: بودجه استان در سال جاری بسیار اندک است لذا باید پروژه‌های خود را به تفکیک شهرستانی اولویت‌بندی کنیم تا با مشکل مواجه نشویم.

وی اظهار کرد: اجرای پروژه‌های مهم و اتمام طرح مسکن مهر از اولویت‌های ما بوده پس باید با ارائه راهکارهای جدید این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: برای اینکه از حجم کار مطلع شده و راحت‌تر تصمیم‌گیری کنیم باید شهرستان‌های استان را به تفکیک طبقه‌بندی کرده تا مشکلات آنها را برطرف کنیم.

وی اظهار داشت: اولویت نخست دولت دهم مسکن بود این در حالی است که اولویت اصلی کنونی رسیدگی به مسائل سیاست خارجه و اقتصاد داخلی است.

وی افزود:اگرچه دولت قبل حمایت‌های بسیاری از مسکن مهر انجام می‌داد اما اکنون ما باید یکسری از نیازهای دیگر مردم را که در اولویت قرار دارند برطرف کنیم.

مقتدایی خطاب به مسئولان بانک ملی استان گفت: مسئولان بانک ملی باید موانعی را که بر سر راه پرداخت تسهیلات به متقاضیان وجود دارد برطرف کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه 10 هزار واحد مسکونی در حال ساخت در شهرهای جدید شیرین‌شهر و شهر رامین وجود دارد افزود: هدف از احداث این دو شهر سرریز شدن جمعیت شهرستان اهواز می‌باشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار