تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۵۲۵۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهرستان دزفول انتخاب شد
با رای اکثریت آرای موافق «عبدالعلی کریمی» به عنوان رئیس شورای شهرستان دزفول انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خوزنیوز، درجلسه تعیین هیئت رئیسه و تحلیف شوراهای اسلامی شهرستان دزفول که در محل فرمانداری برگزار شد پس از رای گیری و شمارش آرا عبدالعلی کریمی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان دزفول انتخاب شد.
فرماندارشهرستان دزفول در این مراسم با بیان اینکه اعضای شوراها به عنوان نمایندگان مردم باید تلاش خود را برای پیگیری مطالبات و خواسته های به حق مردم بکار گیرند اظهار داشت: تعامل نمایندگان مردم در قالب شورا با ادارات و دستگاه های اجرایی در تسهیل و رفع مشکلات مردم بسیار تاثیر گذار است.
مهندس"عبدالرضا احسانی نیا" بیان داشت: تمام دغدغه مسئولان نظام و دولتمردان به منظور خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها معطوف شده است ولذا شوراها در این راستا بازوی مناسبی برای انعکاس و کمک به مسئولان در راستای تحقق این هدف و رفع مشکلات در شهرها و روستاها هستند.
وی تاکید کرد: دیدگاه شوراها و اعضای آنها می بایست به صورت میدانی باشد و در جهت رفع مشکلات تمام شهرستان تلاش کنند.
به گزارش خوزنیوز، در این جلسه همچنین ناصرشیرالی نایب رییس شورای شهرستان و محمدرضا خسروی با کسب آرای موافق به عنوان نماینده شورای شهرستان در استان خوزستان انتخاب شد.
لازم به ذکر است که روح اله حاجی عباسی به عنوان منشی اول و قاسم نیره قلعه نویی به عنوان منشی دوم این شورا انتخاب شدند.
در پایان این انتخابات رئیس شورای شهرستان دزفول اظهار کرد: شورای شهرستان به نحوی برای هماهنگی میان شوراهای روستاها وشهرهای دزفول تلاش می‌کند و نگاهی کلی و فراگیر به مسائل خواهد داشت.
عبدالعلی کریمی با اشاره به اهمیت فعالیت شورای شهرستان دزفول گفت: با داشتن نماینده‌ای در شورای استان خوزستان می‌توان مشکلات را به صورت کلان بررسی کرد و برای گیرهای قانونی می‌توان پیشنهادهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد که در این باره از همه فعالان در این عرصه یاری می‌طلبیم تا مشکلات موجود در این حوزه به نحوی برطرف شود.
اسامی اعضای شورای شهرستان دزفول عبارتن از:
1-محمدرضا خسروی2-هادی دودونگه3-قاسم نیره قلعه نویی4-عبدالعلی کریمی5-علی جعفری اطهر6-ایرج نادبی زاده7-مرتضی عیسوندشیری8-عزت اله صادق منصوری9-حبیب اله علیدادی10-عبدالحسن عسکری همانکوه11- ناصرشیرالی12-مرتضی زارع زادگان13-روح اله حاجی عباسی

خبر/ سیدحبیب پژوهیده
:
:
:
آخرین اخبار