تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۵۲۵۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صنعت نفت آبادان/قاسمپور جایی نمی‌رود
مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: مسئولان قول داده‌اند که در هفته جاری مقداری از مطالبات باشگاه صنعت نفت را پرداخت کنند.


ناصر گودرزی ضمن ابراز خرسندی از پیروزی روز گذشته این تیم در مقابل تیم الوند همدان اظهار کرد: صنعت نفت نیم فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشته و رفته رفته به صدر جدول دست خواهد یافت و راه صعود به لیگ بر‌تر را پیش خواهد گرفت.

وی ادامه داد: نتایج نشان دهنده این است که تیم خوبی را در اختیار داریم و برد‌های اخیر در لیگ دسته اول و جام حذفی گویای این موضوع است.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: از مسئولان شهرستان و وزارت نفت خواستارم تا نسبت به رسیدگی به مشکلات صنعت نفت آبادان رسیدگی لازم را به عمل آورند، اکنون نتایج لازم به دست آمده و باید وفای به عهد مسئولان مرتبط صورت پذیرد.

گودرزی افزود: به خاطر مردم آبادان و علاقه مثال‌زدنی که به این تیم وجود دارد باید این مهم انجام گیرد، زیرا پشت کردن به مشکلات موجود صنعت نفت طبعات جبران ناپذیری برای مردم آبادان و ورزش این شهر در برخواهد داشت.

وی نرسیدن به موقع بودجه این باشگاه را مربوط به مشکلات سیستمی وزارت نفت دانست و ابراز داشت: در این بین شاهد تغییرات دولت نیز بوده‌ایم و امیدوارم که در هفته جاری به وعده‌ها جامه عمل پوشانده شود.

عضو علی‌البدل هیئت مدیره نفت آبادان تاکید کرد: از بازیکنان و مربیان و هواداران پرشور و رو به فزونی نفت آبادان کمال تشکر را دارم به خاطر صحه صدری که از خود نشان داده و در برابر مشکلات و نتایج، خم به ابرو نیاوردند و با این حال بازیکنان با تمام وجود در اختیار تیم هستند و هواداران نیز روز به روز سکوهای ورزشگاه تختی را پر رنگ‌تر می‌کنند.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان صحبت‌های ابراهیم قاسمپور را مبنی بر بازنگشتن این مربی به تمرینات تا زمان پرداخت شدن مطالبات بازیکنان را مورد تایید ندانست و عنوان کرد: سرمربی تیم نیز حق دارد از وضعیت موجود ناراضی باشد اما به زودی این معضلات برطرف خواهد شد و قاسمپور نیز پس از سه روز استراحت به تمرینات این تیم باز خواهد گشت.

گودرزی پیوستن احتمالی بازیکن در پایان نیم فصل به تیم صنعت نفت آبادان را منوط به نظر سرمربی تیم دانست و خاطرنشان کرد: اگر سرمربی تیم صلاح بداند یک مهاجم 6 دانگ را در نیم فصل دوم به این مجموعه اضافه خواهیم کرد تا مشکل گلزنی نیز برطرف شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار