تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۵۲۵۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار حمیدیه:
توسعه حمیدیه نیازمند توجه جدی مسئولان است
فرماندار حمیدیه گفت: توسعه این شهرستان تازه تاسیس نیازمند توجه جدی مسئولان است.

سعید فیوضی امروز اظهار کرد: با توجه به اینکه این شهرستان به تازگی ارتقا یافته با مشکلات زیادی به ویژه در بخش بهداشت و درمان مواجه است که امید می‌رود مسئولان با تزریق اعتبار و توجهی مضاعف در راستای رفع این مشکلات برآیند.

وی اضافه کرد: شهروندان در بخش‌های مختلف دغدغه‌هایی را دارند که کاملاً نیز به حق و به جاست و ما نیز سعی می‌کنیم با وجود حداقل امکانات موجود جوابگوی خواسته‌های آنان باشیم اما این امر در مدت زمان طولانی پاسخگوی نیازها نیست.

فرماندار حمیدیه تصریح کرد: با شناخت خوبی که از استاندار جدید خوزستان داریم کاملاً واقفیم که مشکلات این شهرستان به زودی و یکی پس از دیگری رفع می‌شود اما باید به مردم نیز دلگرمی و قوت قلبی داده شود تا آنها بیش از پیش به مسئولان و خدمتگزاران خود اعتماد کنند.

وی همچنین عنوان کرد: این منطقه بدون برخورداری از حتی یک بیمارستان، امروز مشکلات ریز و درشتی را برای مردم ایجاد کرده است و شهروندان را مدام روانه مناطق و بیمارستان های شهرهای اطراف می‌کند که این امر علاوه بر خطرات مسیرهای ارتباطی و تصادفات احتمالی، هزینه‌های هنگفتی را می‌طلبد.

فیوضی با تقدیر از تعامل مطلوب شهروندان با دستگاه‌های اجرایی مختلف بیان کرد: همه تلاشمان برای آبادی و عمران این منطقه است و مطمئنا به همت مسئولان استانی این امر در مدت زمان کوتاه‌تری به سرانجام خواهد رسید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار