تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۲۵۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان:
وضعیت مسکن‌مهر شادگان نابه‌سامان است
معاون فرماندار شادگان گفت: وضعیت مسکن مهر این شهرستان بسیار نابه سامان است.

نعمت‌الله آلبوغبیش امروز با بیان اینکه وضعیت مسکن مهر این شهرستان بسیار نابه سامان است اظهار کرد: حتی یک واحد مسکن مهر نیز در این شهرستان هنوز به مرحله تکمیل نرسیده است.

وی اضافه کرد: اعضای تعاونی‌های مسکن مهر ما را همراهی نمی‌کنند به همین دلیل پروژه مسکن مهر بلاتکلیف و نیمه تمام رها شده است.

معاون فرماندار شادگان عنوان کرد: سهم آورده متقاضیان پایین است و این امر مشکلات زیادی را برای این پروژه ایجاد کرده است و بهتر است بگوییم بزرگترین مانع پیشرفت پروژه مسکن مهر محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مسکن مهر در شادگان مورد استقبال قرار نگرفت و یکی از دلایل آن را فضایی که این پروژه در آن اجرایی شد می‌توان دانست.

آلبوغبیش خاطرنشان کرد: فرهنگ مردم این منطقه نیز در عدم استقبال از این پروژه بی‌تاثیر نبود زیرا آپارتمان‌نشینی در شهرستانی که همه عادت به داشتن منازلی ویلایی دارند تا حدودی سخت است.

وی با اشاره به سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به این شهرستان اظهار کرد: در سفر مهرآبادی به شادگان پروژه مسکن مهر و معضلات پیش روی آن به دقت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قول مساعدت وی در خصوص این پروژه بسیار امیدوار کننده بوده است.

معاون فرماندار شادگان اضافه کرد: قرار است تسهیلات مسکن مهر در این شهرستان از 25 میلیون به 30 میلیون افزایش یابد و این اقدام مطمئنا نقش موثری در پیشرفت پروژه مسکن مهر در شهرستان دارد.

وی در پایان از اعضای تعاونی‌های مسکن مهر خواست با همکاری بیشتر نسبت به پرداخت سهم آورده خود تعامل بیشتری کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار