تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۵۲۵۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قاسم‌پور: مشكل مالي نفت حل نشود در تمرينات حاضر نمي‌شوم
سرمربي تيم فوتبال نفت آبادان با اشاره به مشكلات مالي اين تيم گفت: اميدوارم مسوولان نفت از خواب خرگوشي بيدار شوند!

ابراهيم قاسم‌پور در ابتدا درخصوص پيروزي تيمش مقابل الوند همدان اظهار كرد: در اين ديدار آن چه براي ما مهم بود، سه امتياز بازي بود تا بتوانيم خودمان را به صدر جدول نزديك كنيم و در دور برگشت با كمك خدا و همت بازيكنانم، جبران مافات كنيم و خودمان را به بالاي جدول برسانيم، البته اگر مسوولان از اين خواب خرگوشي بيدار شوند و به فكر تيم باشند.

وي ادامه داد: من بعد از ديدار با الوند همدان اعلام كردم كه اگر در سه روز تعطيلي كه يك روز آن هم گذشته است، مشكل مالي تيم را برطرف نكنند، ديگر سر تمرينات حاضر نمي‌شوم، البته استعفا هم نداده‌ام.

سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطر نشان كرد: زماني كه اين حرف را زدم يكي از خبرنگاران از من پرسيد كه اين صحبت شما تهديد است؟ كه من هم گفتم آقايان اسم اين حرف را تهديد، اولتيماتوم و يا هر چيز ديگري كه دوست دارند، بگذارند؛ به هر حال تحمل هم حدي دارد.

وي عنوان كرد: بعضي از اين آقايان مي‌گويند تيم‌هاي ديگر هم مشكل مالي دارند اما بايد بگويم اين تيم نفت است و تيم‌هاي ديگر نيست و اين جا آبادان است و با جاهاي ديگر فرق دارد. اگر همين الان هم به ما پول بدهند به نظرم دير است. ما لطمه‌هايي هم كه در گذشته متحمل شده ايم به دليل مشكل مالي بوده است. زماني باخت‌هاي تيم را به گردن ما مي‌انداختند اما اكنون بايد قبول كنند كه مشكلات از طرف خود آقايان است. چرا زماني كه تيم مي‌بازد، مربي مقصر است اما زماني كه آقايان به تعهداتشان عمل نمي كنند، نمي پذيرند كه مقصر هستند؟

قاسم پور افزود: به هر حال مشكلاتي كه ما تاكنون داشته‌ايم به دليل مشكلاتي بوده است كه آقايان درست كرده‌اند. من به صورت مداوم با گودرزي، مديرعامل باشگاه درخصوص اين مسايل صحبت كرده‌ام و او بايد به دنبال مسايل مالي باشد و از جاهايي كه با آن ها ارتباط دارند، مشكلات مالي را حل كنند. به هر حال آن آقاياني كه بايد مشكلات مالي را برطرف كنند كه فكر كنم از طريق تهران و يا پالايشگاه است، چوب لاي چرخ ما مي‌گذارند. مي‌گويند پول را فرستاده ايم ولي اكنون پنج ماه است كه ما پولي نديده‌ايم.

وي بيان كرد: اگر اكنون پول برسد و بخواهند قسط اول قرارداد بازيكنان را بدهند، بايد چهار روز ديگر قسط دوم آن ها را بدهند و اگر قرار باشد براي قسط دوم هم پنج ماه ديگر بدويم، من كه به كار كردن راضي نيستم. البته اين فقط بحث خود من نيست و بحث مجموعه تيم و بازيكنان است. روز گذشته بازيكن من با هشت هزار تومان به شهرستان رفته است. قبلا بازيكن من منتظر سه روز تعطيلي بود ولي الان كه به آن ها سه روز مرخصي داده ام، خيلي از بازيكنانم دوست نداشتند بروند، چرا كه پولي نداشتند.

سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما در خيلي از بازي‌ها كه جواب نگرفتيم به خاطر وجود اين مشكلات مالي و تاثير آن روي تمركز بازيكنانم بود. به هر حال بحث مالي باشگاه بحثي است كه يك مجموعه بايد روي آن تصميم‌گيري كند و چرا تاكنون اين مجموعه دست به عصا راه رفته است را نمي‌دانم. اوايل مي‌گفتند تغيير دولت و مسايل ديگر در اين زمينه تاثيرگذار بوده است و ما را تاكنون دوانده‌اند. بحث اين است كه چرا اين تغيير و تحولات در نفت تهران تاثير نگذاشته است. من فكر مي‌كنم يا آن ها با من بد هستند كه هر وقت به آبادان مي‌آيم اين مشكلات درست مي‌شود و يا اين كه اصلا با تيم نفت آبادان بد هستند؛ من دليل ديگري براي اين كم‌كاري‌ها و چوب لاي چرخ گذاشتن‌ها نمي‌بينم.

وي خاطر نشان كرد: اكنون باتوجه به اين مسايل، بازيكنانم مي‌گويند ما به خاطر شما به اين جا آمديم و اگر شما اجازه دهيد در نيم‌فصل از نفت جدا شويم، با اين شرايط اين بازيكن چگونه مي خواهد براي من بازي كند و وجدان من چگونه قبول مي كند كه بازيكن را نگه دارم. ما سعي مي‌كنيم علاوه بر اين كه به دنبال نتيجه گرفتن باشيم خوب هم فوتبال بازي كنيم، در حالي كه به نظرم در ليگ يك كسي به دنبال فوتبال بازي كردن نيست بلكه به دنبال نتيجه گرفتن تحت هر شرايطي هستند. ما به اين كارهاي كثيف دست نمي‌زنيم و تاكنون هم نخواسته‌ايم ولي متاسفانه در ليگ يك كه كمي دور از ديد رسانه‌ها است ممكن است خيلي كارها در آن انجام شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار