تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۵۲۵۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس حوزه علمیه شادگان خبر داد
تحصیل 120 طلبه در حوزه علمیه شادگان
رئیس حوزه علمیه شادگان از تحصیل یک‌صد و 20 طلبه در این حوزه خبر داد و بر ضرورت توسعه این مرکز علوم دینی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام حسن جنامی امروز اظهار کرد: در سال‌های اخیر و زمانی که کشورهای غربی نتوانستند از راه حمله نظامی و حتی تحریم‌های اقتصادی ملت ایران را به زانو درآورند، از طریق تهاجم فرهنگی وارد شدند.

وی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید فرموده‌اند «دشمنان اسلام و انقلاب می‌خواهند با تهاجم فرهنگی ذهن جوانان ما را منحرف کرده و آنها را از اهداف و اصول اسلام و انقلاب دور سازند».

رئیس حوزه علمیه شادگان افزود: برای خنثی‌سازی این توطئه‌ها باید تلاش گسترده‌ای در زمینه افزایش بصیرت و آگاهی دینی مردم به ویژه نسل جوان صورت گیرد که مسئولیت اصلی آن بر عهده طلاب و علمای دینی است.

وی تاکید کرد: یکی از وظایف اصلی حاکمیت اسلامی، حمایت از توسعه مراکز دینی است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته که ثمره آن را در افزایش آگاهی و بصیرت ملت ایران به وضوح مشاهده می‌کنیم.

جنامی در ادامه به فعالیت این حوزه اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه شادگان در آموزش‌های علوم دینی در پایه‌های اول تا نهم دروس حوزوی فعالیت دارد.

وی اضافه کرد: هم اکنون یک‌صد و 20 طلبه با 10 استاد در این حوزه مشغول به تحصیل هستند و اعتقاد داریم که با افزایش امکانات حوزه علمیه شادگان می‌توانیم در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌تری انجام دهیم.

رئیس حوزه علمیه شادگان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش هجمه‌های دشمنان لازم است که مراکز علوم دینی از جمله حوزه علمیه شادگان توسعه یابد تا بتوانیم با پرورش عالمان دینی و انتقال تعالیم دینی از طریق طلاب و علما به نسل جوان، آنها را از آسیب دیدن در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان مصون نگاه داریم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: طلبه ، حوزه علمیه ، شادگان
:
:
:
آخرین اخبار