تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۵۲۶۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برخی برنامه‌های هفته پژوهش‌ در خوزستان
هفته پژوهش با شعار "پژوهش و فناوري كليد توسعه پايدار" در استان خوزستان در حال برگزاری است.

 بعد از ظهر گذشته(23 آذرماه)، در نخستین روز از هفته پژوهش، نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي استان همراه با نمايشگاه فن بازار در محل دائمي نمايشگاه های بين المللي خوزستان، گشایش یافت. علاقه مندان می توانند از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 از این نمایشگاه که تا 26 آذر ماه برپاست، بازدید کنند.

افتتاح پنجمين نمايشگاه تخصصي كتاب در محل كتابخانه مركزي دانشگاه شهيد چمران در ساعت 9 امروز(24 آذرماه) و برگزاری مراسم افتتاحيه و تقدير از پژوهشگران برتر این دانشگاه در آمفي تئاتر دانشكده اقتصاد و علوم اجتماعي در ساعت 10، از دیگر برنامه های این هفته است.

همچنین مراسم تقدیر از پژوهشگران و برگزیدگان علمی هریک از دانشگاه ها و ارگان های مختلف استان به صورت مجزا در محل همان ارگان برگزار می شود.

دوشنبه 25 آذرماه، هم زمان با روز ملي پژوهش، مراسم تجليل از پژوهشگران و مديران برتر كشور در تهران برگزار می شود. سومین روز هفته پژوهش همچنین روز دانشگاه با درهاي باز(Open day) نام گذاری شده است و عموم مردم می توانند در این روز از بخش های مختلف دانشگاه بازدید کنند.

برگزاری نشست هم انديشي پژوهش ساعت 10 روز چهارشنبه(27 آذرماه) در سالن اجتماعات دانشگاه شهید چمران اهواز از دیگر برنامه های این هفته است.

هفته پژوهش و فناوري در خوزستان با برگزاري مراسم اختتاميه و تجليل از پژوهشگران برتر استان به کار خود پایان خواهد داد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار