تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۵۲۶۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح بخش CCUبیمارستان 17 شهریور آبادان
بخش CCUبیمارستان 17 شهریور تامین اجتماعی آبادان روز شنبه در آیینی با حضور جمعی از مسوولان این شهرستان افتتاح شد.

رییس بیمارستان 17 شهریور تامین اجتماعی آبادان در این آیین گفت: این بخش در زمینی به مساحت 150 متر مربع احداث شده است.

دکتر هدایت الله عبدی زاده  افزود: بخش CCUبیمارستان 17 شهریور شامل پنج تخت مراقبت های ویژه (چهار تخت بیمار و یک تخت ایزوله) می باشد که تخت ها و تجهیزات آن با استانداردهای روز دنیا خریداری و در اختیار بیمارستان قرار گرفت.

وی اعتبار هزینه شده برای احداث این بخش را یک میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: بخشی از نیاز شهروندان آبادانی به تخت های مراقبت های ویژه با افتتاح این بخش درمانی برطرف می شود.

امام جمعه آبادان، نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی، دکتر داریوش پناهی زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان و معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در این آیین افتتاح بخش CCUبیمارستان تامین اجتماعی آبادان حضور داشتند.

دهدشتی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از تلاش مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان در راه اندازی بخش CCU بیمارستان 17شهریور آبادان و فراهم کردن شرایط مناسب برای پذیرش بیماران زیرپوشش تامین اجتماعی تقدیر کرد.

مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان ساخت یک بیمارستان جدید 160تختخوابی با اعتباری بالغ بر 450میلیارد ریال را در دست ساخت دارد که طبق برنامه طی سه سال آینده احداث آن به پایان می رسد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار