تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۵۲۶۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قهرماني حفاري در مسابقات بسكتبال جوانان خوزستان
رقابت‌هاي قهرماني بسكتبال جوانان باشگاه‌هاي خوزستان با قرار گرفتن ملي حفاري در مكان نخست به پايان رسيد.

حسين منصورزاده، مسوول برگزاري مسابقات هيات بسكتبال استان اظهار كرد: مرحله نهايي اين مسابقات 20 و 21 آذرماه با حضور تيم‌هاي ملي حفاري، هيات بسكتبال ماهشهر، آكادمي پتروشيمي بندرامام و نفت آبادان به ميزباني آبادان برگزار شد.

وي بيان كرد: تيم‌هاي راه يافته به مرحله نهايي به صورت ضربدري با يكديگر به رقابت پرداختند كه در نهايت ملي حفاري و هيات بسكتبال ماهشهر به فينال رسيدند كه در ديدار پاياني حفاري با نتيجه 76 بر 68 حريف ماهشهري خود را شكست داد و قهرمان شد. تيم‌هاي آكادمي پتروشيمي بندرامام و نفت آبادان هم ديدار رده‌بندي را برگزار كردند كه جايگاه سوم به نماينده بندرامام رسيد.

مسوول برگزاري هيات بسكتبال خوزستان بيان كرد: سطح مسابقات عالي بود و ديدار فينال در وقت قانوني بازي با نتيجه تساوي دنبال شد و كار به وقت اضافه كشيده شد. دركل بازي جذاب و نزديكي بود.

وي با اشاره به عملكرد داوران در اين رقابت‌ها گفت: در اين دوره از مسابقات از داوران جوان استفاده كرديم كه عملكرد خوبي هم داشتند و هيچ مربي‌اي نسبت به قضاوت آن ها اعتراض نداشت.

منصورزاده درباره برنامه‌هاي آينده هيات اظهار كرد: قصد داريم كه به مناسبت 22 بهمن ماه مسابقات قهرماني رده سني بزرگسالان استان را برگزار كنيم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار