تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۲۶۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پس از گذشت حدود 2 ماه از ليگ دو و ميداني كشور؛
دونده تيم مقاومت خوزستان: هنوز پولي دريافت نكرده‌ايم
دونده 400 متر مانع تيم مقاومت خوزستان نسبت به عدم پرداخت مبلغ قراردادها و محقق نشدن وعده‌هاي اين باشگاه ابراز گله‌مندي كرد.

احمدرضا خنفري اظهار كرد: براي مسابقات ليگ باشگاه مقاومت با ما قرارداد بست و بعد هم قول دادند كه به ما پول بدهند ولي متاسفانه تاكنون جز دروغ چيزي از آن ها نشنيده‌ايم.

وي عنوان كرد: ما با آن ها خيلي تماس گرفتيم و اكنون هم هر چه با مسوولان باشگاه تماس مي‌گيريم، كسي پاسخگو نيست. اگر آن ها نمي‌توانستند تيم اعزام كنند، چرا به اعضاي آن قول دادند؟

اين دونده افزود: من مشغول كاري بودم و قصد داشتم ديگر دو و ميداني را رها كنم اما مسوولان باشگاه با من تماس گرفتند و گفتند كه ما به تو پول و امكانات مي‌دهيم و در اين مسابقات شركت كن ولي باوجود اين كه من براي آن ها مقام به دست آوردم و حتي ركورد ليگ را هم در ماده 400 متر زدم، اين باشگاه هيچ پولي به من نداد.

وي بيان كرد: زماني كه به سرپرست تيم مراجعه كردم او به من گفت "باشگاه فقط 200 هزار تومان به من داده است"؛ حال من اين سوال را از مسوولان ورزش استان دارم كه چگونه به يك تيم مجوز حضور در ليگ برتر مي‌دهيد اما سرپرست آن را با 200 هزار تومان به مسابقات اعزام مي كنيد؟

خنفري گفت: قرار بود در پايان مرحله اول 10 درصد از مبلغ قراردادها را پرداخت كنند ولي تاكنون كه حدود دو ماه از پايان ليگ مي گذرد، هنوز هيچ پولي دريافت نكرده ايم. اگر آن ها از روز اول به من مي‌گفتند، خنفري ما هيچ پولي به تو نمي دهيم مي‌دانستم كه اكنون نبايد اين حرف‌ها را بزنم. به هر حال آن ها به من قول دادند كه به من پول مي دهند و اگر مي دانستم اين گونه نيست، در ليگ شركت نمي‌كردم.

وي خاطر نشان كرد: من خودم شخصا با سليماني، مديرعامل باشگاه صحبت كردم و او به من گفت "تو پاي استارت برو، من پولت را مي‌دهم." به هر حال ما تاكنون به جز دروغ هيچ چيزي نشنيده‌ايم و تمام بازيكنان تيم هم شرايطي مانند من دارند.

اين دونده استان خاطر نشان كرد: من ديگر نمي‌خواستم در دو امدادي شركت كنم ولي به خاطر سليماني در اين ماده هم دويدم اما اكنون خيلي جالب است كه مديرعامل و سرپرست تيم جواب تلفن‌هاي ما را نمي‌دهند.

وي در پايان درخصوص حضورش در دومين اردوي تيم ملي گفت: اين اردو از دهم آذرماه در تهران آغاز شده است و تيم ملي خود را براي مسابقات آسيايي آماده مي‌كند. من اكنون در مرحله بدنسازي هستم و قرار است كه اواخر فروردين يا اوايل ارديبهشت ماه سال آينده ورودي‌ اين مسابقات برگزار شود كه اميدوارم بتوانم مجوز حضور در بازي‌هاي آسيايي را به دست آورم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار