تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۵۲۶۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقات قرآنی آموزش و پرورش آبادان آغاز شد
 کارشناس مسوول گسترش فرهنگ قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش آبادان گفت: مسابقات قرآنی با شرکت 540 دانش آموز دختر و پسر از 135 واحد آموزشی به مناسبت هفته قرآن در آبادان آغاز شد.

جاسم عشافلی  امروز یکشنبه در حاشیه برگزاری مسابقات قرآنی افزود: 300 دانش آموز دختر و پسر متوسطه اول از 76 واحد آموزشی در مدرسه علی ابن ابیطالب، فداییان اسلام و حضرت خدیجه کبری (س) به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت: 240 دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه دوم نیز از 59 واحد آموزشی در دبیرستان های خاتم الانبیاء(ص)، ابن سینا، حضرت خدیجه (س) و شاهد پنج مهر به مدت سه روز به رقابت می پردازند.

کارشناس مسوول گسترش فرهنگ قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش آبادان افزود: این مسابقات در رشته های قرائت، حفظ، تفسیر و اذان ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم برگزار می شود.

وی اظهار داشت: چهار نفر از هر رشته به عنوان نفرات برتر این دوره از مسابقات در دوره های آموزشی دارالقرآن های آبادان شرکت خواهند کرد.

عشافلی افزود: یک نفر از افراد برتر در هر رشته نیز پس از گذراندن دوره های آموزشی یاد شده به مسابقات استانی راه پیدا می کند.

دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات، نفرات برگزیده مسابقات آموزشگاهی شهرستان آبادان می باشند.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
دانش اموز سال 89
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
0
0
باسلام و خسته نباشید من یکی از دانش اموزان نخبگان قرانی سال 89 هستم میخواستم خواهش کنم که عکسها و فیلمهای مربوط با هفتمین جشنواره قرانی را درسایت اموزش و پرورش ابادان قسمت گالری عکسها بگذارید وواقعا متعجب شدم که بعد از گذشت این همه مدت چرا اثری ازان عکسها و جشنواره باشکوه در سایت ابادان نیست لطفا این خواهش را رد نکنید چرا که بودن این عکسها و فیلمها یاد اور خاطرات خوش ان روزهاست.........اگردر سایت دیگری گذاشته اید اطلاع دهید باتشکر در پناه حق..........
:
:
:
آخرین اخبار