تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۵۲۷۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی جاذبه‌های گردشگری منطقه آزاد اروند
منطقه آزاد اروند در راستای معرفی جاذبه‌ها و پتانسیل‌های گردشگری و آغاز فعالیت‌های متقابل با فعالان بخش خصوصی در حوزه توریستی در همایش توسعه تورگردانی حضور یافت.

 مهدی اسدیان گفت: این همایش با حضور فعالان و مدیران حوزه گردشگری در بخش‌های دولتی و خصوص برگزار شد.

مدیر گردشگری منطقه آزاد اروند افزود: در این همایش پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری در شهرهای آبادان، خرمشهر و منطقه آزاد اروند به شرکت کنندگان در این گردهمایی معرفی شد و در خصوص طرح هدفمندسازی سفر مهمانان و گردشگران به منطقه آزاد اروند گفت‌وگو شد.

وی با اشاره به حضور کاروان‌های راهیان نور در منطقه افزود: حضور مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور یکی از ویژگی‌های گردشگری این منطقه با توجه به وجود آثار جنگ تحمیلی در شهرهای آبادان و خرمشهر است.

اسدیان، با بيان ظرفیت‌های توریستی جزیره مینو افزود: از جشنواره‌ها و همایش‌های گردشگری در سطح منطقه حمایت می‌کنیم. همچنین با توجه به حضور موفق منطقه آزاد اروند در این گردهمایی، تورهای گردشگری جهت حضور در شهرهای آبادان و خرمشهر ابراز تمایل کرده‌اند.

این گردهمایی با حضور مشاور توسعه بازار گردشگری مرکز امور مناطق آزاد کشور ، مدیران گردشگری مناطق و بیش از 400 نفر از فعالان حوزه گردشگری و انجمن صنفی گردشگران شیراز و اصفهان برگزار شد.

لازم به ذکر است این گردهمایی در شهرهای اصفهان، شیراز و یزد و کرمان نیز برگزار شده است و میزبان بعدی این گردهمایی شهرهای تبریز، ساری و رشت خواهند بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار