تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۵۲۷۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقدیر از ناصر تقوایی در جشنواره سینما حقیقت
 ناصر تقوایی در جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت از خاستگاه مستندسازان جنوبی و تاثیری که جشنواره سینما حقیقت می‌تواند در پیشرفت سینمای مستند داشته باشد سخن گفت.

 ناصر تقوایی در چهارمین روز جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت در سینما فلسطین حضور پیدا کرد.

وی اختصاص بخشی از جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت به «سینمای مستند جــنوب» را قابل تقدیر دانست و از این که امروزه به مستندهای نواحی بیش از پیش اهمیت داده می‌شود ابراز خوشحالی کرد و سینما حقیقت را باعث پیشرفت سینمای مستند دانست.

گفتنی است در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت از ناصر تقوایی به پاس یک عمر فعالیت هنری قرین افتخار با اهدای نشان فیروزه سینما حقیقت و لوح سپاس تقدیر شد.

هفتمين دوره جشنواره بین‌المللی سينما حقيقت با نمایش منتخبي از فيلم‌هاي این جشنواره با حضور دکتر حجت‌الله ایوبی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ريیس سازمان سینمایی کشور، حبیب ایل‌بیگی، مدیر عامل انجمن سینمای جوان، رضا داد، دبیر جشنواره فیلم فجر، سید محمدمهدی طباطبایی‌نژاد، مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، حمید فرخ‌نژاد بازیگر، فیلمنامه‌نویس و کارگردان و با حضور هنرمندان طي روزهاي 26 تا 28 آذر 92 در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار