تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۲۷۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیئت فوتبال آبادان:
شهرداری آبادان نه تیم تشکیل می‌‌دهد نه از باشگاه‌ها حمایت می‌کند
رئیس هیئت فوتبال آبادان گفت: شهرداری آبادان بر خلاف سایر شهرها، نه تشکیل تیم می‌دهد و نه از باشگاه‌های شهر آبادان حمایت می‌کند.

مظفر شاملی امروز ضمن ابراز تاسف در خصوص عدم موافقت شهردار آبادان مبنی بر برگزاری مسابقات زیرگروه استان در زمین چمن شهرداری آبادان اظهار کرد: تا قبل از برگزاری این دیدار همه چیز هماهنگ شده بود که به یکباره خبر از عدم موافقت شهردار آبادان به میان آمد.

وی ادامه داد: به ناچار با استان نامه‌نگاری کردیم و این بازی را به زمین بی‌کیفیت و بدون امکانات پنج مهر آبادان انتقال دادیم و در شرایط بسیار بدی این دیدار را برگزار کردیم، در حالیکه هر دو تیم از آبادان بودند و در شان تیم‌های آبادانی نیست که با ایشان اینگونه برخورد شود.

رئیس هیئت فوتبال آبادان تصریح کرد: طبق توافقات قبلی و اعلام صدا و سیمای مرکز آبادان، قرار بود دیدار تیم‌های هماگستر و استقلال آبادان در چارچوب هفته دوم زیر گروه لیگ برتر استان در ورزشگاه شهرداری آبادان برگزار شود.

شاملی تاکید کرد: اغلب شهرداری‌های کشور تیم‌های ورزشی زیادی در لیگ‌های مختلف شرکت داده‌اند و یا از تیم‌های ورزشی شهر خود حمایت می‌کنند جز شهرداری آبادان، این در حالی است که شهردار خود رئیس هیئت ورزش همگانی این شهر نیز محسوب می‌شود.

وی در پایانی خاطرنشان کرد: به هر حال امیدوارم این امکانات در اختیار تیم‌های آبادانی قرار گیرد و آنان بتوانند بازی‌های خود را در شرایط بهتری برگزار کنند و انگیزه‌ای برای ادامه کار در جوانان کشته نشود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار