تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۵۲۷۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:
پایان نامه‌های دانشجویی با موضوع تعاون حمایت مالی می‌شوند
مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: پایان نامه‌های دانشگاهی و طرح‌های پژوهشی با محوریت و موضوع تعاون مورد حمایت قرار می‌گیرند.

 رضا میرانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان و در غرفه بخش تعاونی اظهار کرد: با توجه به اینکه حوزه معاونت تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان، اداره‌های مستقلی در ارتباط با موضوع‌های تحقیقاتی، پژوهشی و ترویج و آموزش دارد در این نمایشگاه حضور پر رنگی دارند.

وی ادامه داد: تا پایان برنامه پنجم توسعه سهم تعاونی‌ها از اقتصاد ملی باید به 25 درصد برسد به همین دلیل ترویج موضوع تعاون کمک زیادی به بخش تعاونی می‌کند.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان عنوان کرد: حمایت‌های زیادی از مباحث پژوهشی، تحقیقاتی و علمی در حوزه تعاون می‌شود؛ به ویژه پایان نامه‌های دانشگاهی که محوریت و موضوع تعاون داشته باشند.

وی از حمایت مالی طرح‌های پژوهشی با موضوع تعاون خبر داد و تصریح کرد: اولویت نخست حمایت‌های مجموعه تعاون را پروژه‌هایی با موضوع آسیب‌شناسی و عارضه‌یابی و بهبود شرایط تعاونی‌ها دانست.

میرانی اضافه کرد: خوشبختانه امسال اعتبارهای خوبی برای امر پژوهش اختصاص یافته و آمادگی داریم از تمامی پایان نامه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی با موضوع تعاون را حمایت کنیم.

وی سپس از تلاش برای ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز علمی خبر داد و گفت: بخش تعاونی استان عضو پارک علم و فن آوری مرکز رشد استان است و در این حوزه کوشش می‌کنیم جوانانی که از طریق علم و فن آوری توانسته‌اند طرح‌های ثروت‌زا ارائه کنند، شناسایی و مورد حمایت قرار دهیم.

 مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خاطر نشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه بین صندوق مهر امام رضا (ع) و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، تسهیلات ویژه‌ای از سوی صندوق مهر امام رضا (ع) به تعاونی‌های دانش بنیان تعلق می‌گیرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار