تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۵۲۷۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه بیستمین جلسه شورای شهر اهواز
بیستمین جلسه شورای شهر اهواز در حالی برگزار شد که همراه با حاشیه‌های ریز و درشتی بود.

 بیستمین جلسه شورا شهر اهواز عصر دیروز با 19 عضو برگزار شد و در خصوص چهار طرح رای گیری به عمل آمد.

در ابتدای جلسه رامی علاسوند رییس شورای شهر اهواز طبق روال معمول به سخنرانی پرداخت و در ادامه حجت‌الاسلام کاظم سواری، غلامرضا سبزعلی و آذر زمانپور نطق پیش از دستور خود را بیان کردند.

مصوبه نصب ست‌های ورزش و خرید لباس ورزش در مدارس موضوع دیگری بود که در شورا مطرح شد و در ‌‌نهایت اعضا به این نتیجه رسیدند که هر دو مصوبه باید اصلاح شوند.

این مصوبه که در جلسات قبل توسط اعضای شورا به تایید رسیده بود برای اجرا به فرمانداری ارجاع داده شد که مورد تایید قرار نگرفت.

هدایت ممبینی در این خصوص گفت: به نظر می‌رسد که فرمانداری با عدم تایید مصوبات شورا قصد دارد قدرت شورا شهر را تضعیف و به نوعی دست شورا را ببندد که کار درستی نیست.

علی ناصری دیگر عضو شورا در این خصوص افزود: رییس شورای شهر باید تمهیدات لازم در خصوص عدم تایید مصوبات شورا شهر توسط فرمانداری را در نظر بگیرد چرا که این کار زمان بر است.

آذر زمانپور در این خصوص گفت: چرخاندن امورات ورزش محلات جزو وظایف ذاتی شهرداری‌ها است لذا باید بودجه بخش ورزش در شهرداری‌ها مدنظر قرار گیرد.

در ادامه هوشنگ شیرمردی دستور کار جلسه را در قالب چهار طرح اعلام کرد که با رای گیری اعضا به نتیجه نهایی رسید.

به هنگام رای گیری اعضا در خصوص طرح تقسیم عادلانه امتیاز استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی جلسه به حدی بی‌نظم بود که بار‌ها از طریق رییس شورا تذکر داده شد.

هوشنگ شیرمردی منشی شورای شهر اهواز که در طول جلسه تمرکز بسیاری بر روی تلفن همراه خود داشت معتقد بود که تابلوهای تبلیغاتی که در سطح شهر وجود دارد تنها در انحصار چند نفر است که نیاز به بازنگری دارد.

در ادامه شهریار آریان‌نژاد مدیر شرکت تبلیغاتی آرشین اکسین در جواب شیرمردی گفت: اگر موضوع تقسیم ناعادلانه است چرا تاکنون صحبتی در این خصوص نشده و سازمان زیباسازی هیچ اعتراضی در این خصوص انجام نداده است.

وی ادامه داد: در شهرستانی همچون مشهد که به عنوان الگو مطرح می‌شود تنها شش شرکت تبلیغاتی در حال کار کردن هستند و هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.

آریان‌نژاد خطاب به اعضای شورا عنوان کرد: آیا نباید تفاوتی بین کارآفرینی که برای 28 نفر اشتغال ایجاد کرده است با کسی که تنها دو ماه در این حرفه وارد شده است، وجود داشته باشد.

در ‌‌نهایت این طرح با دو شرایط رفتن به کمیسیون و اجرای مزایده‌های 600 متر با قرارداد دو ساله به رای گیری گذاشته شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار