تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۵۲۸۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیگیری اعتبارات بودجه 93 خوزستان از سوی رییس مجلس
 نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت:رییس مجلس شورای اسلامی پیگیر اعتبارات خوزستان در لایحه بودجه سال 1393 است.


 عباس پاپی زاده افزود:در نشستی که مجمع نمایندگان استان خوزستان با رییس و هیات رییسه مجلس شورای اسلامی برگزار شد مقرر شد، دکتر لاریجانی پیگیر اعتبارات استان خوزستان در لایحه بودجه باشد.

وی ضمن تشریح آخرین وضعیت استعفای مجمع نمانیدگان استان خوزستان که اخیرا به دلیل بی توجهی به پروژه های این استان در لایحه بودجه 93 از سوی دولت، اعلام شد، افزود: در این نشست رییس مجلس شورای اسلامی از نمایندگان استان خوزستان خواست در جلسات علنی مجلس حضور یافته تا مسئله اعتبارات استان به صورت کارشناسی و منطقی پیگیری شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود:در این جلسه همچنین مشکلات انتقال آب، مشکلات زیستی محیطی، آلودگی هایی که منجر به بستری شدن حدود 20 هزار نفر از شهروندان خوزستانی شد و کم توجهی به اعتبارات استان خوزستان در لایحه بودجه 93 بررسی شد.

وی اظهار داشت: نمایندگان استان خوزستان معتقدند لایحه بودجه سال 93 محرومیت زدا نیست و توجه چندانی به استان های خوزستان و سایر استان هایی که در محرومیت هستند نشده است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلات انتقال آب استان خوزستان موجب خشک شدن تالاب های بزرگ استان شده است.

وی از کاهش حدود هفت درصدی بودجه امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت:کاهش بودجه پروژه های استان خوزستان به میزان 6 تا 7 درصد متناسب با کاهش سقف بودجه عمومی قابل قبول است این در حالی است که اعتبارات برخی پروژه های استان که از نیازهای ضروری مناطق محروم است تا 90 درصد کاهش یافته یابد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار