تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۲۸۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هاشمی خبر داد؛
بیانیه علیه خسروی‌وفا صادر می شود
عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تاکید کرد کارهای لازم برای بیانیه‌ای که قرار بود در مورد خسروی‌وفا و ساختمان گاندی صادر شود، انجام شده است. البته این بیانیه یک سری اشکالات داشت که برطرف و سپس صادر خواهد شد.

 سید مهدی هاشمی که در نشست امروز سه شنبه اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک شرکت کرده بود خیلی زودتر از دیگر اعضای شرکت کننده جلسه را ترک کرد. وی طی گفتگویی کوتاه اظهار داشت: آیین نامه انتخاباتی کمیته ملی المپیک مهمترین محور نشست امروز بود که در مورد آن بررسی های لازم را انجام دادیم.

وی در مورد علت ترک زود هنگام نشست گفت: باید به یک جلسه دیگر برسم و به همین دلیل ناچار شدم زودتر از دیگر اعضا نشست را ترک کنم البته بحث اصلی تمام شده و فقط دو بند در مورد آیین نامه مانده بود که باید بررسی می شود.

این عضو هیات اجرایی در مورد بیانیه ای که قرار بود علیه خسروی وفا و در رابطه با فروش ساختمان گاندی صادر شود و اینکه چرا تا به امروز این بیانیه صادر نشده گفت: کارهای صادر شدن این بیانیه را انجام داده ایم. یک سری اشکالات داشت که باید برطرف شود که بعد از آن بیانیه صادر خواهد شد.

هاشمی همچنین در مورد غیبت برخی از اعضا در نشست های هیات اجرایی و اینکه آنها اعلام کرده اند از این پس در نشست ها شرکت نمی کنند، گفت: مهم این است که اکثریت اعضا در جلسات شرکت داشته باشند ضمن اینکه غیبت افراد به دلیل کارهایی که برایشان پیش می آید در برخی از نشست ها طبیعی است.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تاکید کرد: اینکه اعضا چرا و به چه دلیل در نشست ها غایب هستند به خودشان ارتباط دارد و باید از خودشان بپرسید اما از نظر ما حضور فردی مثل مشحون که گفته حضورم در نشست ها تاثیر ندارد تاثیرگذار است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار