تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۲۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزارت مسكني‌ها به "راه " آمدند
كارمندان وزارت سابق مسكن و شهرسازي پس از ادغام اين وزارتخانه امروز به ساختمان وزارت راه و شهرسازي در اراضي عباس‌آباد كوچ كردند و با گل و شيريني توسط كارمندان وزارت راه پذيرايي شدند.

به گزارش خوزنیوز به نقل از فارس، پس از ادغام دو وزارتخانه راه و ترابري و مسكن و شهرسازي، نمايندگان ملت در بهارستان به تشكيل "وزارت راه و شهرسازي " رأي دادند تا اين دو وزارتخانه زيربنايي با يكديگر تركيب شوند.
‌وزارت مسكن و شهرسازي سابق داراي معاونت‌هاي مسكن و ساختمان، شهرسازي و معماري، تلفيق برنامه و امور مجلس، توسعه و مديريت منابع، مركز تحقيقات ساختمان و مسكن، شركت عمران شهرهاي جديد، شركت عمران و بهسازي شهري و سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتي و عمومي بود.
وزارت راه و ترابري سابق هم علاوه بر معاونت‌هاي ستادي، آموزش تحقيقات و فناوري، برنامه‌ريزي و اقتصاد و حمل و نقل، توسعه مديريت و منابع، حقوقي و امور مجلس، ساخت و نگهداري راه روستايي، امور دولت و مديريت بحران، سازمان بنادر و دريانوردي، سازمان هواپيمايي كشوري، شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور، سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي و شركت راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران را در زير مجموعه خود داشت.
پس از ادغام اين دو وزارتخانه تصميم بر آن شد كه كارمندان وزارت سابق مسكن ‌در كنار كارمندان وزارت سابق راه و ترابري ‌در اراضي عباس آباد و در ساختمان شهيد دادمان استقرار پيدا كنند و با اتحاد و برادري به پياده كردن اهداف علي نيكزاد به عنوان رأس اين هرم در وزارت راه و شهرسازي بپردازند.
به هر حال صبح امروز كارمندان وزارت سابق مسكن به ساختمان شهيد دادمان آمدند و با گل و شيريني از سوي صاحب‌خانه پذيرايي شدند؛ مهماناني كه قرار است از امروز با وزارت راهي‌ها هم‌خانه شوند.
:
:
:
آخرین اخبار