تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۲۸۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول خبر داد
تعیین کارگروه برای آموزش همگانی محیط زیست به شهروندان دزفولی
رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول گفت: کارگروه آموزش همگانی شهرستان دزفول مصوبات متعددی پیرامون آموزش در خصوص مطلع کردن شهروندان از محیط زیست در دست اجرا دارد.

فرهاد قلی‌نژاد امروز از آغاز تجهیز کتابخانه‌های این شهرستان به کتاب‌های محیط زیست خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای اجرای مصوبات کارگروه آموزشی همگانی محیط زیست شهرستان صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در نشست هم‌اندیشی اداره کتابخانه‌های عمومی و اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان این تصمیم گرفته و در این هم اندیشی مقرر شد که همه کتابخانه‌های دزفول به کتاب‌های محیط زیست مجهز شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول در ادامه افزود: با توجه به ضرورت آموزش به شهروندان پیرامون مسائل محیط زیست و حفاظت از آن، کتاب یکی از مهمترین ابزارهای اطلاع رسانی و آموزش در این زمینه است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول همچنین عنوان کرد: برای اجرای این طرح با همکاری اداره کتابخانه‌های دزفول طرح تجهیز کتابخانه‌های این شهرستان و همچنین ایستگاه‌های مطالعات تاکسی‌های شهری مجهز به کتاب‌های محیط زیستی آغاز شده است.

وی با توضیح این طرح متذکر شد: کارگروه آموزش همگانی شهرستان دزفول مصوبات متعددی پیرامون آموزش در خصوص مطلع کردن شهروندان در دست اجرا دارد.
:
:
:
آخرین اخبار