تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۵۲۸۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون شهردار آبادان:
پروژه مسقف‌کردن کانال‌های دفع آب آبادان
معاون شهردار آبادان گفت: پروژه مسقف‌کردن کانال‌های دفع آب این شهرستان در حال اجراست.

 حبیب‌الله رشتی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی آبادان که با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: یکی از مصوبات جلسه قبل شورای سلامت در آبادان مسقف‌کردن کانال‌های دفع آب بود.

وی افزود: در این راستا و از چهار منطقه‌ای که شهرداری باید نسبت به اجرای عملیات در آنها می‌کرد هم‌اکنون کار مسقف‌کردن کانال‌ها در سه منطقه در حال انجام است.

معاون شهردار آبادان ادامه داد: در منطقه 117  هکتاری در مجموع 600 متر از کانال‌ها مسقف شده و 170 متر باقی مانده است که در مرحله اجرای مناقصه است.

رشتی‌پور تصریح‌کرد: در منطقه احمدآباد نیز پیمانکار جدید انتخاب شده و قرار است 70 متر باقی مانده این منطقه را نیز انجام دهد.

وی اضافه‌کرد: در کانال لاندوی نیز دو پیمانکار مشغول کار بودند که کار آنها به پایان رسید و و پیمانکار سوم نیز گرفته شده است تا 70 متر باقی مانده را انجام دهد.

معاون شهردار آبادان خاطرنشان‌کرد: شهرک دریا نیز که به متراژ 120 متر است هنوز عملیات اجرایی آغاز نشده که علت آن نیز حجم بالای کار است.

وی ادامه داد: در زمینه نیزارزنی منطقه بریم نیز شهرداری یک هزار و 500 متر از این منطقه را نیزارزنی کرده است و قرار است فاز دوم پارک بوستان نیز در این منطقه اجرا شود.

معاون شهردار آبادان ادامه داد: در زمینه رفع مشکلات ترمینال نیز اقداماتی در این مدت در زمینه به‌سازی سرویس‌های بهداشتی، تعمیر خوابگاه رانندگان، روشنایی ترمینال، توسعه فضای سبز و به‌سازی سقف ترمینال در حال انجام است.

رشتی‌پور تصریح‌کرد: همچنین در زمینه برخورد با احشام نیز شش مورد در این مدت جمع‌آوری شده و به هفت مورد از دارندگان آنها تذکر داده شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار