تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۵۲۸۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره بهداشت پالایشگاه آبادان
احداث آزمایشگاه بیولوژی توسط پالایشگاه آبادان
رئیس اداره بهداشت پالایشگاه آبادان از احداث آزمایشگاه بیولوژی توسط این پالایشگاه در آبادان خبر داد.

 رمضان مزارعی ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی آبادان که با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: این آزمایشگاه یکی از نیازهای پالایشگاه آبادان و شهر آبادان است که توسط پالایشگاه ایجاد شده است.

وی افزود: علاوه بر پالایشگاه دیگر نهادهای شهر آبادان نیز می‌‌توانند از وجود آزمایشگاه بیولوژی در شهرستان استفاده کنند.

رئیس اداره بهداشت پالایشگاه آبادان ادامه داد: علاوه بر این پالایشگاه آبادان درصدد راه‌اندازی آزمایشگاه رفرنس است و در این راستا اقدامات لازم را انجام داده است.

مزارعی تصریح‌کرد: بر این اساس پالایشگاه آبادان تجهیزات موردنیاز این آزمایشگاه را تهیه و باتوجه به نیروی انسانی موجود امکان راه‌اندازی آن در آبادان وجود دارد.

وی اضافه‌کرد: در حال حاضر در هیچ یک از شهرهای استان خوزستان آزمایشگاه رفرنس وجود ندارد و در صورت راه‌اندازی می‌تواند به عنوان نخستین آزمایشگاه خوزستان در این حوزه باشد.

رئیس اداره بهداشت پالایشگاه آبادان خاطرنشان‌کرد: برای راه‌اندازی این آزمایشگاه نیز نیازمند همکاری دانشکده علوم پزشکی آبادان هستیم تا هرچه زودتر شاهد آغاز به کار آن باشیم.

مزارعی در ادامه در خصوص وضعیت کانال‌های آب پالایشگاه نیز افزود: در این راستا مقرر شد تا دو مشاور داخلی و بیرونی به بررسی وضعیت این کانال‌ها بپردازند.

وی ادامه داد: مشاور داخلی پالایشگاه در حال مطالعه و بررسی است ولی مشاور بیرونی هنوز گزارشی در خصوص کار ارائه نداده است.

رئیس اداره بهداشت پالایشگاه آبادان تصریح‌کرد: در حوزه فضای سبز نیز دو هکتار زمین در پالایشگاه فضای سبز ایجاد شده و یک هکتار دیگر نیز باقی مانده که انجام خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار