تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۵۲۸۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار آبادان خواستار شد
پیگیری قضایی عدم‌حضور منطقه آزاد اروند در جلسات شورای سلامت آبادان
فرماندار آبادان خواستار پیگری قضایی عدم حضور و اجرای مصوبات شورای سلامت این شهرستان توسط منطقه آزاد اروند شد.

بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی آبادان که با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد اروند با وجود دعوت‌های انجام شده در هیچ یک از جلسات شورای سلامت آبادان حضور نمی‌یابد.

وی افزود: بر این اساس و باتوجه به اینکه پیش از نسبت به تذکر به این سازمان در خصوص عدم حضور و اجرای مصوبات قبل شورای سلامت اقدام شده است از دبیرخانه شورای سلامت شهرستان می‌خواهیم تا پیگیری قانونی و قضایی لازم را در این خصوص انجام دهد.

فرماندار آبادان ادامه داد: شورای سلامت با سلامت مردم و شهروندان سرکار دارد و تعارفات و رودربایستی‌ها را در مقوله سلامت باید کنار گذاشت.

ایلخاص‌زاده در ادامه با اشاره به تردد گسترده زائران اباعبدالله از مرز شلمچه در این روزها خواستار نظارت بیشتر دانشکده علوم پزشکی در زمینه بهداشتی در این منطقه شد.

وی اضافه‌کرد: طبق گزارشات اعلام شده وضعیت بهداشتی در شلمچه مطلوب نیست و دانشکده علوم پزشکی باید در اسرع وقت نسبت به این کار اقدام کند.

فرماندار آبادان خاطرنشان‌کرد: انجام اقدامات سم‌پاشی یکی از کارهایی است که حتما باید در شلمچه انجام شود ضمن اینکه دانشکده علوم پزشکی نظارت خودبر مواد غذایی و آشامیدنی عرضه شده در شلمچه را افزایش دهد.

ایلخاص‌زاده افزود: خدمت به زائران اباعبدالله افتخاری بزرگ است و نباید منتظر دستورالعمل بود بلکه هرکس هرقدر که توان دارد باید در این راه بگذارد.

وی در ادامه با اشاره به مشکل دفع زباله‌ها در بیمارستان‌های آبادان گفت: بیمارستان نماد سلامت است و نباید با انباشت زباله به محل عفونت تبدیل شود.

فرماندار آبادان تصریح‌کرد: شهرداری اقدامات لازم را برای امحاء زباله‌های بیمارستانی انجام دهد و علاوه بر آن بیمارستان‌ها نیز باید برای خرید دستگاه خردکن زباله اقدام کنند.

وی در پایان خواستار رسیدگی و رفع مشکل وضعیت آب برخی مناطق روستایی در اروندکنار شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار