تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۵۲۹۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خرید تجهیزات پزشکی جدید توسط دانشکده علوم پزشکی آبادان
راه‌اندازی بخش‌عفونی بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از خرید، نصب و راه‌اندازی تجهیزات بخش عفونی بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان خبر داد و تصریح کرد: 15 تخت دیالیز در بیمارستان شهید بهشتی آبادان تعبیه شده است.

نصرالله حسونی بحرینی امروز اظهار کرد: در چند ماه گذشته تجهیزات پزشکی مختلفی برای خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به بیماران منطقه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان خریداری و در مکان‌های مختلف درمانی تعبیه شده است.

وی اضافه کرد: دریافت چهار دستگاه ونتیلاتور از هیئت امنا به منظور صرفه‌جویی ارزی و خرید، نصب و راه‌اندازی تجهیزات بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان به چهار تخت جدید از جمله این تجهیزات بود.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن اعلام خبر خرید، نصب و راه‌اندازی تجهیزات بخش عفونی بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان تصریح کرد: 15 تخت دیالیز در بیمارستان شهید بهشتی آبادان تعبیه و همچنین الکتروشوک خریداری شده نیز در اختیار مرکز بهداشت آبادان قرار گرفت.

وی در ادامه از نیازسنجی و کارشناسی خرید برای راه‌اندازی بیمارستان اروند، بخش‌هایی از بیمارستان شهید بهشتی آبادان و همچنین نیازسنجی و برآورد اعتبار برای خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان‌‎های تابعه خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی مهندس پزشک نیز به‌صورت طرحی برای بیمارستان‌های طالقانی و شهید بهشتی آبادان و ولیعصر خرمشهر جذب شده تا در این خصوص نیز کمبودی احساس نشود.

این مقام مسئول دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خاطرنشان کرد: خرید نرم‌افزار مدیریت تجهیزات پزشکی به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی انجام بازدیدهای اعتباربخشی و انجام بازدیدهای دوره‌ای از بیمارستان‌های تابعه به منظور بررسی مشکلات و ارائه راه حل را نیز به صورت مکرر انجام دادیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار