تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۵۲۹۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال
نمازخانه نرجس در اهواز افتتاح شد
با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال نمازخانه نرجس دبستان دخترانه تلاش ناحیه یک اهواز افتتاح شد.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان و امام جمعه موقت اهواز شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح این نمازخانه اظهار کرد: در مدارس و دانشگاه ها و ادارات گام های خوبی در راستای اقامه نماز برداشته شده است و ائمه جماعات نیز در این امر ساعی و کوشا هستند.

آیت الله محسن حیدری افزود: حرکت خوبی در مراکز فرهنگی برپاست ولی این گام ها ایده آل نیست و با رتبه مطلوب فاصله زیادی دارد در صورتی که همه جوانان ما عاشق نماز هستند.

وی تصریح کرد: همه دانش آموزان باید معرفت پیدا کنند و ابتدایی ترین صورتی که می تواند نمود پیدا کند این است که نماز را بخوانند که نماز در حقیقت نشان دهنده ایمان و انسانیت افراد است.

امام جمعه موقت اهواز  ادامه داد: دانش آموزانی که در امر اقامه نماز فعال هستند باید مورد تشویق قرار بگیرند و همچنین باید دانش آموزانی که کاهل نماز هستند تذکر داده شوند.

آیت الله حیدری عنوان کرد: در شهر اهواز تعداد 300 مسجد داریم و در بعضی مناطق این تعداد پاسخوگی جمعیت شهر به ویژه در مناطق تازه تاسیس نیست و باید حدود 100 مسجد دیگر احداث شود تا به طور مطلوب به نیاز جمعیت پاسخ داده شود.

قاسم ساعدی رییس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز نیز در این مراسم گفت: کلنگ زنی این نمازخانه از سال تحصیلی 90 ـ 89 انجام شد که امروز این نمازخانه 250 متری با اعتبار یک میلیارد ریال افتتاح شد.

گفتنی است حاج کرم مهدیان خیر این نمازخانه تا کنون 14 مدرسه ساخته است و نام این مدرسه را به نیت همسر مرحوم خود نرجس نامیده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار