تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۵۲۹۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سخنگوی شورای شهر دزفول:
معارفه شهردار دزفول درانتظار ابلاغیه‌ وزارت‌کشور
سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول گفت: زمان معارفه شهردار جدید دزفول هنوز اعلام نشده است و باید این زمان از جانب وزارت کشور ابلاغ شود.

حسین گلستان باغ امروز با بیان اینکه زمان معارفه شهردار جدید دزفول هنوز اعلام نشده است و باید این زمان از جانب وزارت کشور ابلاغ شود اظهار داشت: برای گرفتن حکم شهردار به دلیل اینکه جمعیت شهری بالای 200 هزار نفر بوده باید وزارت کشور رسما تصمیم گیرد.

وی اضافه کرد: ما نیز منتظر هستیم که وزارت کشور حکم تصویب شده را به شورای شهر دزفول ابلاغ کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول تصریح کرد: حکم محمدرضا کرمی که از جانب شورای شهر به عنوان شهردار منتخب به وزارت کشور معرفی شده، پس از بررسی‌های صورت گرفته تصویب شده و پس از طی مراحل قانونی و تایید وزارت اطلاعات اعلام خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت پروژه‌های عمرانی و اعتبارات در نظر گرفته شده این شهر عنوان کرد: در این دوره شورا، هنوز اعتبار جدیدی اخذ نشده است و شهردار دزفول باید برای تعیین بودجه سال 93 طرح‌ها و میزان اعتبارات مورد نیاز را آماده کند.

گلستان باغ در ادامه بیان کرد: شهردار همچنین باید لیست طرح‌ها را به شورای شهر تحویل دهد تا بررسی‌های لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تمام طرح‌ها در بودجه سال 93 بررسی شده است و درصدد هستیم تا بتوانیم اعتبارات لازم را اخذ کنیم ابراز داشت: در کمیسیون‌های مختلفی که هر هفته در شورای شهر برگزار شده تاکنون 38 مصوبه در شورای شهر اجرایی و موضوعات خوبی انجام گرفته است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار