تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۵۲۹۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص تسهیلات خرید ماشین‌آلات ‌کشاورزی به کشاورزان خوزستان
مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان گفت: بیش از 457 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات برای خرید ماشین‌آلات کشاورزی به استان اختصاص یافته است.

سیدحجت‌الله اژدر اظهار کرد: کشاورزان و متقاضیان ماشین‌آلات کشاورزی پس از مراجعه به ادارات جهاد کشاورزی شهرستان‌های مربوطه و پر کردن فرم درخواست، برای دریافت تسهیلات بانكي معرفی مي­شوند.

وي با بیان این‌که خوزستان به همراه استان خراسان‌رضوی بالاترین میزان اعتبارات اختصاص‌یافته را در کشور دارا است، بيان كرد: اين اعتبارات برای خرید تعداد يك هزار و 55 دستگاه انواع تراکتور سبک و سنگین و 58 دستگاه کمباین در نظر گرفته شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان نرخ سود تسهیلات خرید ماشین‌آلات کشاورزی را 15 درصد و با مدت بازپرداخت 7 ساله اعلام کرد.

وي ادامه داد: تاکنون یک هزار و 385 نفر متقاضی به بانک‌های کشاورزی استان خوزستان معرفی شده‌اند.

اژدر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیمه محصولات کشاورزی خاطر نشان كرد: مهلت بیمه محصولات کشت پاییزه تا 15 دي ماه سال جاری تمديد شد و ضروری است کشاورزان سریعا نسبت به بیمه محصولات خود اقدام كنند.

وي افزود: به منظور كمك به کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه در سال گذشته، مدیریت بانک کشاورزی خوزستان با ابلاغ بند 16 قانون بودجه سال 92 به کلیه شعب خود، آمادگی دارد با مراجعه کشاورزان خسارت دیده، نسبت به تمدید و یا تقسیط وام‌های آن‌ها از يك تا 5 سال اقدام كند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار