تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۵۲۹۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر
شکار قوی سپید در تختی/ دام ویسی برای صید انزلی‌چی‌ها
در لیگ برتر فوتبال تیم استقلال صنعتی به دنبال شکار قوی سپید انزلی در تختی اهواز است.

 هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از عصر فردا با برگزار دیدارهایی آغاز خواهد شد.

در نخستین روز این هفته چهار دیدار برگزار می‌شود که در یکی از بازی‌های آن دو تیم استقلال صنعتی و ملوان بندر انزلی در برابر هم قرار می‌گیرند.

شاگردان عبدالله ویسی در حالی در این دیدار در برابر حریف خود به میدان می‌روند که در نیم فصل دوم تاکنون یک برد و دو تساوی را در کارنامه ثبت کرده است.

این تیم که با 22 امتیاز رده دهم جدول را به خود اختصاص داده به دنبال رسیدن به سه امتیاز این بازی خانگی برای بهبود وضعیت خود در جدول است.

ویسی که هفته قبل پس از تساوی خارج از خانه در برابر سایپا به خوزستانی‌ها اطمینان داد که تیمش در لیگ برتر می‌ماند به دنبال تثبیت این ادعای خود در برابر هواداران این تیم است.

علاوه بر آن باتوجه به محرومیت تماشاگران استقلال خوزستان از حضور در اولین بازی این تیم در لیگ برتر در نیم فصل دوم هواداران این تیم در این دیدار برای اولین بار در نیم فصل دوم تیم خود را همراهی می‌کنند.

در سوی دیگر ملوانی قرار دارد که آغازی ناامیدکننده در لیگ برتر داشت و کار به جایی رسید که اسکوچیچ سرمربی این تیم در آستانه اخراج نیز قرار گرفت.

اما قوی سپید انزلی به یک باره به خود آمد و با ارائه بازی‌های مناسب و کسب نتایج بهتر هم خود را از قعر جدول جدا کرد و هم جایگاه سرمربی این تیم حفظ شد.

شاهکار شاگردان اسکوچیچ در این فصل در هفته هفدهم قم خورد و این تیم موفق شد در برابر رقیب سنتی خود داماش آن هم در رشت با نتیجه سه بر صفر به برتری دست یابد.

انزلی‌چی‌ها پس از پنج برد پیاپی سرانجام هفته قبل تن به شکست دادند تا نوار پیروزی‌های این تیم در برابر راه‌آهن سورینت پاره شود، به همین دلیل از یک سو ملوانان در اندیشه جبران شکست خانگی هفته قبل هستند و از سوی دیگر استقلال صنعتی به دنبال رسیدن به امتیازات کامل این بازی خانگی است.

به هر حال باید دید در جدال اندیشه‌های سرمربیان دو تیم کدامیک موفق به کسب نتیجه مورد نظر تیمش شده و آیا عبدالله ویسی می‌تواند قوی سپید انزلی را در تختی شکار کند؟

دیدار تیم‌های استقلال صنعتی خوزستان و ملوان بندر انزلی از ساعت 15 فردا در ورزشگاه تختی اهواز آغاز می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار