تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۵۲۹۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار هندیجان خواستار شد
ساماندهی قبرستان شاه مشهد هندیجان
شهردار هندیجان خواستار اختصاص اعتبارات ویژه برای ساماندهی قبرستان شاه مشهد این منطقه شد.

غلامرضا درویشی امروز اظهار کرد: هندیجان یکی از مناطق محروم استان خوزستان به‌شمار می‌رود که با وجود پتانسیل‌های موجود باید توجه خاص به این شهرستان صورت پذیرد.

وی در خصوص قبرستان واقع در هندیجان شمالی و مشکلات این منطقه اشاره داشت: با وجود اینکه اولویت کار شهرداری رسیدگی به وضعیت عقب‌‌ماندگی‌‌های این شهر است اما در نظر داریم هرچه سریع‌تر وضعیت قبرستان شمالی را سر و سامان دهیم.

شهردار هندیجان همچنین عنوان کرد: فاضلاب این قبرستان که در شهر قرار گرفته است را به‌ویژه در فصل بارندگی احاطه می‌کند و وضعیت تاسف‌باری دارد.

وی خواستار اختصاص اعتبارات ویژه برای ساماندهی قبرستان شاه مشهد این منطقه شد و ادامه داد: دوره‌‌های قبلی شهرداران و شوراهای اسلامی شهر، باید چاره‌اندیشی و فکر اساسی برای رفع معضلات این قبرستان می‌‌کردند که متاسفانه این‌گونه نشده است.

درویشی ادامه داد: با وجود اینکه اعتبارات خوبی در سال‌های گذشته در شهرداری موجود بوده است ولی متاسفانه هیچ‌گونه بازخوردی برای رفع مشکلات شهری به ویژه قبرستان شاه مشهد صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه قبرستان همچنان در همان وضعیت گذشته و نابه‌سامان است، عنوان کرد: با وجود 4 میلیارد تومان بدهی این شهرداری از استاندار از مسئولان استانی می‌‌خواهیم که برای رفع این معضل همکاری بیشتری داشته باشند.

مدیر سامانه شهری هندیجان با عذرخواهی از مردم هندیجان خواست برای رفع این موضوع به صورت اساسی صبر و بردباری پیشه کنند.

وی در پایان اظهار کرد: من به عنوان شهردار و خدمتگزار به مردم هندیجان قول می‌‌دهم که این معضل را برطرف می‌‌کنم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار