تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۵۲۹۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بسکتبال پالایش نفت آبادان:باخت هفته گذشته را جبران خواهیم کرد
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: در بازی روز جمعه خود مقابل تیم وحدت آریا تهران، باخت هفته گذشته را جبران خواهیم کرد.

هماد سامری امروز ضمن ابراز رضایت از وضعیت تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی را پشت سر می‌گذاریم و برای کسب پیروزی در این دیدار مصمم هستیم.

وی ادامه داد: وحدت آریای تهران تیم بسیار خوبی نشان داده و هفته گذشته نیز با کمترین اختلاف بازی را به حریف خود واگذار کرده است.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تصریح کرد: نباید فریب جایگاه این تیم را خورد چرا که سطح مسابقات بسیار بالا و امتیازات تیم‌ها به هم نزدیک است.

سامری افزود: هفته گذشته باخت غیرمنصفانه‌ای را در گرگان متحمل شدیم و در این بازی مصمم هستیم تا آن نتیجه را جبران کنیم.

وی در خصوص مشکلات مالی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تاکید کرد: قول داده شده در هفته آینده مقداری از مطالبات بازیکنان پرداخت شود که امیدوارم با عمل به این مهم از ورود حاشیه به این تیم جلوگیری شود.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان ابراز داشت: بدون مصدوم و یا غایب در این دیدار حاضر خواهیم بود و از هواداران خواستاریم که در این مسابقات ما را تنها نگذارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در هفته نهم لیگ دسته اول بسکتبال کشور عصر جمعه و از ساعت 16 در آبادان میزبان تیم وحدت آریا تهران خواهد بود.

این تیم هفته گذشته در گرگان و در مقابل تیم صدرنشین بهشت هیرکان گرگان در وقت‌های اضافه با حساب 69 بر 68 مغلوب شد، تیم پالایش نفت آبادان به همراه تیم بهشت هیرکان گرگان هم اکنون با کسب 15 امتیاز از 8 بازی مشترکا در صدر جدول رده‌بندی مسابقات قرار گرفته‌اند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار