تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۵۲۹۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر
داماش ـ فولاد، جدالی از خزر تا خلیج‌فارس
در لیگ برتر فوتبال داماش و فولاد نبرد شمال و جنوب فوتبال ایران را برگزار می‌کنند.

هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر جام خلیج فارس از عصر امروز با برگزاری سه دیدار آغاز و فردا به پایان می‌رسد.

در روزی که جدال‌های حساسی همچون بازی سپاهان با تراکتورسازی و صبای قم و استقلال برگزار می‌شود یک بازی مهم نیز در رشت برگزار و در آن داماش این شهر میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

سرخ‌پوشان اهوازی در شرایطی در این دیدار حاضر خواهند بود که بالاخره هفته گذشته موفق شدند طلسم پیروز نشدن خود را بشکنند و در برابر صبای قم پس از شش هفته جشن پیروزی گرفتند.

این تیم که با نتایج نه‌چندان جالب توجه خود در هفته‌های اخیر صدر جدول را از دست داده و به رده پنجم سقوط کرده بود به دنبال رسیدن به جایگاه خود در صدر جدول است.

بر این اساس این تیم به امتیازات بازی‌های پیش رو نیازی مبرم دارد و بر این اساس شاگردان حسین فرکی در این بازی خارج ا خانه نیز به کسب نتیجه دارند.

این تیم برای جانماندن از قافله مدعیان در مسابقه فردا محکوم به کسب نتیجه است.

اما در سکوی دیگر میدان تیم داماشی قرار دارد که این را با فصل مشکلات مالی زیادی آغاز و ادامه داده است.

تیم گیلانی با هدایت سرمربی جوان خود افشین ناظمی با وجود همه مشکلات موجود توانسته نتایج قابل قبولی را در این رقابت‌ها کسب کند و هم‌اکنون با 22 امتیاز جایگاه نهم جدول را دارد.

این تیم به رغم شکست سنگین و دور از انتظار خانگی خود در برابر ملوان در هفته هفدهم که با نتیجه سه برصفر مغلوب شد در هفته هجدهم توانست نفت را در تهران با نتیجه بدون گل متوقف کند.

داماشی‌ها برای تثبیت جایگاه خود در جدول و رسیدن به نیمه بالای جدول رده‌بندی مسابقات به امتیازات این بازی حساس نیاز دارند.

بازی تیم‌های داماش گیلان و فولاد خوزستان از ساعت 15 فردا در ورزشگاه عضدی رشت برگزار خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار