تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۵۳۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
4 رشته جديد در دانشگاه پیام نور انديكا
سرپرست دانشگاه پيام‌‌‌‌نور انديكا از راه اندازي 4 رشته جديد در دانشگاه پيام نور شهرستان انديكا خبر داد و گفت: با راه‌‌اندازي اين 4 رشته كيفيت آموزشي ارتقا مي‌يابد.

به گزارش خوزنیوز، بهادر حاتمي امروز در گفت‌وگو با  فارس در انديكا اظهار داشت: در راستاي افزايش رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه پيام نور شهرستان انديكا چهار رشته جديد به اين دانشگاه افزوده مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه اين رشته‌ها در مقطع كارشناسي داير مي‌شوند، افزود: اين رشته‌ها در مقطع كارشناسي داير مي‌شوند و از سال تحصيلي جديد اخذ دانشجو مي‌كنند.
حاتمي با اشاره به اجراي پروژه‌هاي عمراني در اين دانشگاه خاطر نشان كرد: سوله ورزشي با اعتبار 250 ميليون تومان احداث ميشود.
وي با اشاره به رشته‌هاي افزوده شده به اين دانشگاه خاطر نشان كرد: در سال جديد رشته‌هاي تربيت‌بدني، حسابداري، مهندسي منابع طبيعي و تاريخ در مقطع كارشناسي، دانشجو ميپذيرد.
وي همچنين در باره ساخت سوله ورزشي اين دانشگاه گفت: احداث سوله ورزشي با اعتبار 250 ميليون تومان از پروژه‌هاي عمراني سال 90 دانشگاه است.
سرپرست دانشگاه پيام‌نور انديكا با اشاره به ديگر فعاليت هاي انجام شده در اين دانشگاه خاطر نتشان كرد: سال گذشته زميني به مساحت 5 هكتار به دانشگاه پيام‌نور انديكا اهدا شده است.
وي با اشاره به اقداماتي كه براي اين زمين انجام شده است، افزود: تثبيت و حصاركشي اين زمين با اعتبار 100 ميليون تومان در حال اجرا است.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
0
3
خیلی بد هستند
صيدال
|
United States of America
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
2
1
خودم دانشجوي اين دانشگاه هستم و از همه مسئولان و اساتيد تشکر مي کنم
محسن احمدی
|
United States of America
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
0
0
من خودم دانشجوی این دانشگاه هستم
:
:
:
آخرین اخبار