تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۵۳۱۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجمع بزرگ عاشوراییان اهواز در اربعین حسینی
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: همزمان با سالروز اربعین امام حسین(ع)، " تجمع بزرگ عاشوراییان" در اهواز بزرگ می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سعید جعفری اظهار کرد: از سال گذشته کار بسیار خوبی در استان و به خصوص کلانشهر اهواز آغاز شد و آن برگزاری تجمع بزرگ عاشوراییان در روز اربعین است. امسال نیز این برنامه برای سال دوم در خیابان طالقانی جنب حسینیه عاشقان ثارالله اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: " تجمع بزرگ عاشوراییان" ساعت 9:30 صبح دوشنبه(2 دی ماه )، با همکاری هیات‌های مذهبی، تمامی اقشار مردم، نهادها، ادارات در اهواز برگزار می‌شود و بازتاب خوبی از حضور مردم استان در اربعین حسینی خواهد داشت. صدا و سیما نیز به صورت زنده از شبکه استانی و همچنین از شبکه‌های سراسری این برنامه را به عنوان یک الگو در کشور پوشش می‌دهد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: سعی شد در این مراسم از مداحان داخلی و بین‌المللی بهره مند شویم که حاج صادق آهنگران به عنوان یکی از مفاخر استان و از یادگاران دوران دفاع مقدس و همچنین حاج نزار قطری، مداحان مراسم اربعین حسینی در اهواز خواهند بود.

جعفری افزود: با توجه به این‌که یکی از خصوصیات فرد مسلمان، خواندن زیارت اربعین است، یکی از برنامه‌های محوری این مراسم قرائت زیارت اربعین است. همچنین حضور نمادین کاروان اهل بیت در این مراسم در جهت یادآوري حضور کاروان اهل بیت امام حسین(ع) برای زیارت مزار سالار شهیدان به عنوان اولین زیارت‌کنندگان آن حضرت، یکی دیگر از برنامه‌های تجمع بزرگ عاشوراییان در اهواز است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، اظهار کرد: مراسم تجمع بزرگ عاشوراییان در اهواز تا ساعت 12 ظهر ادامه دارد و پس از اقامه نماز جماعیت، عزاداران عزیز از سفره کریمانه این ایام بهره‌مند خواهند شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار