تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۵۳۱۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدال‌آوري ورزشكاران خوزستاني در مسابقات بيماران خاص كشور
ورزشكاران خوزستاني در رقابت‌هاي قهرماني بيماران خاص و صعب‌العلاج كشور، مدال آوري كردند. 

رضا نظريان، سرپرست تيم هاي اعزامي خوزستان اظهار‌كرد: اين مسابقات از 26 تا 29 آذرماه در رشته‌هاي شطرنج، شنا و تنيس‌روي‌‌ميز به ميزباني فارس برگزار شد.

وي ادامه‌داد: خوزستان در بخش تيمي شطرنج قهرمان شد و در بخش انفرادي هم توسط مجتبي يوسفي و فريدون اشتري، هر دو در بخش بيماران ديابت نوع يك به ترتيب به عنوان‌هاي قهرماني و نايب قهرماني رسيدند.

سرپرست تيم هاي اعزامي خوزستان گفت: ‌در رشته شنا نيز جايگاه سوم تيمي را به دست آورديم و در بخش انفرادي هم محمد چرامي در ماده 50 متر قورباغه در بخش بيماران هموفيلي، قهرمان شد.

وي بيان‌كرد: در اين دوره از مسابقات تيم تنيس‌روي‌ميز خوزستان نيز در مكان سوم قرار گرفت و در بخش انفرادي، جمال فتاحي در بخش بيماران ديابت نوع يك قهرمان شد و در بخش دوبل هم همراه با محمد رضايي از آذربايجان‌شرقي در مكان نخست ايستاد و توانست با كسب دو عنوان قهرماني، فني‌ترين تنيسور كشور شود.

نظريان در پايان با بيان اين‌كه مسابقات در سطح بسيار بالا و با حضور ورزشكاراني از 17 استان كشور برگزار شد، گفت: اين‌كه براي ورزشكاران بيماران خاص و صعب‌العلاج مسابقات برون‌مرزي برگزار نمي‌شود، باعث بي‌انگيزگي آن ها مي‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار