تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۵۳۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون عمرانی خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه راههای ایران شد
خیراله خادمی معاون عمرانی استاندار خوزستان به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه راههای ایران منصوب شد / استانداری خوزستان نیز این خبر را تائید نکرده زیرا احتمالا علت این کار اعتراضهایی است که در مدت اخیر از سوی رسانه های استان در خصوص خالی شدن پستهای کلیدی استان از مسئول صورت گرفته به همین دلیل استانداری علاقه دارد فعلا این خبر رسانه ای نشود
خیراله خادمی معاون عمرانی استاندار خوزستان به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه راههای ایران منصوب شد.

به گزارش مهر، این انتصاب تا کنون رسانه ای نشده ولی خادمی از امروز در محل کار خود در تهران حضور یافته و معاونت عمرانی استاندار خوزستان بدون مسئول شده است.



استانداری خوزستان نیز این خبر را تائید نکرده زیرا احتمالا علت این کار اعتراضهایی است که در مدت اخیر از سوی رسانه های استان در خصوص خالی شدن پستهای کلیدی استان از مسئول صورت گرفته به همین دلیل استانداری علاقه دارد فعلا این خبر رسانه ای نشود.

در شرایط فعلی به غیر از معاونت عمرانی استانداری خوزستان، فرمانداریهای شهرستانهای مهم آبادان به عنوان دومین شهر بزرگ استان، دزفول به عنوان سومین شهر بزرگ استان و همچنین ماهشهر و شوشتر از دیگر شهرهای بزرگ و مهم استان خوزستان به صورت سرپرستی اداره می شود.

با توجه به اینکه اعتبارات عمرانی استان خوزستان در دو سال اخیر با جهشی خیره کننده مواجه شده و پروژه های فراوانی در دست ساخت است باید دید با رفتن خادمی و اینکه طبق یک قانونی نانوشته در استان خوزستان معمولا با رفتن هر مدیر چند ماهی تا معرفی مدیر بعدی طول می کشد پروژه های عمرانی استان خوزستان با رکود مواجه می شوند یا خیر.

خادمی که اصالتا اندیمشکی است از شهرداری اندیمشک به مدیرکلی راه و ترابری استان و بعد از آن معاونت عمرانی استانداری خوزستان ارتقا یافت.
:
:
:
آخرین اخبار