تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۵۳۱۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حوزه هنری آبادان میزبان دو نشست عکاسی
همزمان با برپایی نمایشگاه عکس یادبود آیت‌‌الله جمی، امام جمعه فقید آبادان، دو نشست عکاسی به کوشش واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مرکز آبادان برگزار می‌شود.

مولود اسفندیاری، مسؤول هنرهای تجسمی حوزه هنری مرکز آبادان، در توضیح این نشست‌ها گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه عکس یادبود آیت‌الله جمی، امام جمعه فقید آبادان، که اسوه مقاومت این شهر در سال‌های جنگ بود دو نشست با موضوع جنگ و دفاع مقدس به کوشش این واحد هنری برگزار می‌شود.

وی افزود: نشست اول روز شنبه 30 آذر 92 در محل موزه هنرهای معاصر آبادان از ساعت 5 بعد‌ازظهر و نشست دوم روز سه‌شنبه 3 دی ماه در دفتر واحد هنرهای تجسمی از ساعت 6 بعدازظهر برگزار می‌شود و طی آن حسین چنعانی از پیشکسوتان عکاسی جنوب اداره نشست‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به گفته اسفندیاری: این نشست‌ها با حضور هنرمندان عکاس و علاقه‌مندان عکاسی با موضوع عکاسی جنگ و دفاع مقدس و نیز نقد و نظر پیرامون آثار نمایشگاه یادبود آیت‌الله جمی برگزار می‌شود.

گفتنی است که همزمان با سلسله برنامه‌های گرامیداشت سالروز درگذشت آیت‌الله جمی در آبادان، نمایشگاه عکس گروهی از آثار عکاسان آبادان و نیز شب شعر استانی با موضوع و محوریت امام جمعه فقید آبادان برگزار خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار