تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۵۳۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با فرا رسيدن ماه رمضان صورت مي‌گيرد؛
اجرای طرح ضيافت در آبادان

رئيس اداره بازرگاني آبادان گفت: طرح ضيافت همزمان با فرا رسيدن ماه مبارك رمضان در چند نقطه اين شهرستان اجرايي مي‌شود.

به گزارش خوزنیوز، نصرالله جايمند امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در راستاي كنترل و تنظيم بازار جلسات متعددي با اصناف و اتحاديه‌ها برگزار شد.
وي خاطرنشان كرد: باتوجه به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده مانور نظارتي ويژه ماه مبارك رمضان آغاز شده و تا بازگشايي مدارس ادامه خواهد داشت.
رئيس اداره بازرگاني آبادان افزود: همچنين در راستاي تنظيم و كنترل بازار، طرح ضيافت در چندين نقطه آبادان اجرا مي‌شود.
وي با اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، ادامه داد: جنب سينما نفت و فيه اين طرح به‌مدت 15 روز به‌طور ثابت اجرا مي‌شود كه اميدواريم موجبات رضايت‌مندي شهروندان را به‌دنبال داشته باشد.
جايمند با اشاره به عرضه اقلام پرمصرف ماه مبارك رمضان در طرح ضيافت، تصريح كرد: هشت روز قبل از آغاز ماه مبارك رمضان اين طرح اجرا خواهد شد.
وي در ادامه با اشاره به افزايش تقاضا در ماه رمضان، گفت: در حال رايزني براي جذب سهميه مرغ و گوشت منجمد، برنج و شكر با قيمت تعادلي براي توزيع در بازار هستيم.
رئيس اداره بازرگاني آبادان اضافه كرد: باتوجه به اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها ميزان سهميه‌هاي جذب شده طي چند مرحله كاهش يافته است.
وي با اشاره به اينكه سهميه‌هاي مواد پروتئيني در حال تغيير است، اظهار داشت: امسال با اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها، سهميه‌هاي جذب شده كاهش خواهد يافت.
جايمند با اشاره به حذف سهميه شير يارانه‌اي از ابتداي تيرماه، خاطرنشان كرد: در حال حاضر 800 گرم شير با قيمت 500 تومان به متقاضيان عرضه مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه شركت‌هاي مختلف مي‌توانند اقدام به توزيع شير يارانه‌اي كنند، افزود: در حال حاضر شركت‌هاي پگاه و وارناي آبادان شير مصرفي بازار را تأمين مي‌كنند.
رئيس اداره بازرگاني آبادان از مردم خواست در راستاي كنترل هرچه بيشتر بازار همكاري‌هاي لازم را در راستاي انعكاس گزارشات خود به اداره بازرگاني يا مجمع امور صنفي داشته باشند.
برچسب ها: طرح ضیافت ، آبادان ، رمضان
:
:
:
آخرین اخبار