تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۵۳۲۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه الغدیر یزد:
نسل سوم قوی‌تر و شجاع‌تر در صحنه حضور دارند
فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: نسل سوم انقلاب اسلامی قوی‌تر و شجاع‌تر در صحنه‌های مختلف حضور دارند.

اکبر فتوحی امروز اظهار کرد: هم اکنون جوانان نسل سوم ما که نه امام را دیده‌اند و نه شهدا و نه جنگ تحمیلی عراق علیه جمهوری اسلامی ایران را درک کرده‌اند دنبال حق و حقیقت هستند و در این راستا تحقیق می‌کنند.

وی در ادامه نسل سوم را به نسل زمان حضرت امام سجاد (ع) تشبیه کرد و گفت: آن‌ها نه پیامبر اسلام (ص) و نه حضرت علی (ع) را دیده بودند، نه در جنگ‌های احد، بدر و خیبر حضور داشتند و نه قیام امام حسین (ع) در کربلا را درک کرده بودند.

به گفته فرمانده سپاه الغدیر یزد، نسل زمان حضرت زین العابدین (ع) دنبال تحقیق بودند که راستگو کسیت، در پی او گشتند و گمشده خود را در امام سجاد (ع) یافتند لذا گرد ایشان پروانه وار چرخیدند.

این رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: نسل جدید ما نیز دنبال تحقیق هستند و در تحقیقاتشان و در فطرت خود راه شهدا را حق دانستند شیفته آن شدند و در این مسیر گام بر می‌دارند.

وی تاکید کرد: اگر خدایی ناکرده باز هم اتفاقی مانند جنگ تحمیلی برای جمهوری اسلامی ایران رخ دهد نسل سوم ما فرقی با جوانان دوران انقلاب اسلامی ندارند و به جنگ با دشمن می‌روند.

فتوحی در ادامه به شرایط خاص جامعه کنونی اشاره کرد و متذکر شد: هم اکنون کار نسل جوان ما سخت‌تر از نسل‌های گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: در زمان جنگ تحمیلی که دشمن گلوله می‌زد جهتش را پیدا می‌کردیم نوع گلوله را می‌دانستیم و فاصله‌اش را نیز به دست می‌آوردیم ولی امروز در شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمن، کار مبارزه سخت‌تر و سنگین‌تر است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد تاکید کرد: با این کار جوانان امروز ما سخت‌تر از نسل‌های دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است ولی آن‌ها قوی‌تر و شجاع‌تر در صحنه حاضر هستند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: نسل سوم
:
:
:
آخرین اخبار